Corporal Jenkinson Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Prøver å skalere skjermen til cs, men finner ikke ut hvordan jeg gjør dette. Har et 5000 series kort fra ati radeon. Setter svært pris på hjelp. Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Prøver å skalere skjermen til cs, men finner ikke ut hvordan jeg gjør dette. Har et 5000 series kort fra ati radeon. Setter svært pris på hjelp. Hvis du med CS mener Catalyst Control Center, kan du gjøre dette i "my digital flat panels" og videre til "Scaling options" Er litt noob på sånne forkortelser Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Mente Counter Strike :!:. Muligens dårlig forkortelse av meg(i midtforsvar var det sent på natta.) Finner ingen my digital flat panels i CCC, betyr det at man ikke kan gjøre det på min pc? Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Mente Counter Strike :!:. Muligens dårlig forkortelse av meg(i midtforsvar var det sent på natta.) Finner ingen my digital flat panels i CCC, betyr det at man ikke kan gjøre det på min pc? Åh, mente du Counter strike. så dum jeg er. hadde samme problemet i tf2, men det fikksa seg når jeg tokk på full opløsning. er det bate i cs du har dette problemet? Du må velge "advanced" eller noe sånnt først før du kommer til der du kan velge "my digital flat panels. Fant denne siden her. det er ikke helt likt, men det ligner.(spørs på vilken ccc versjon du har. skulle gjerne ha tatt bilde av det selv, men jeg er på en annen pc nå og den har ikke ccc. Endret 17. september 2011 av gusb3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå