jigaplow Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei! Skulle ha lastet ned en video. Den er, såvidt jeg kan skjønne, i flash format. Direktelink til filmen: http://static.bambuser.com/r/player.swf?vid=1955850&context=b&chat=no&flashvars_attr=1 Har forsøkt masse, men alt ender med en fæl .swf fil som jeg ikke får brukt til noe som helst. Lykkes heller ikke med konverteringsprogrammene. Hvordan laster jeg ned filmen, direkte, så jeg kan spille den av på pc'en? Setter utrolig stor pris på hjelp Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Google enten Replay Media Catcher eller Jaksta 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Den er god. Håper jeg lykkes Takk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Begge funker på alle sider jeg har prøvd, inkl. VGTV, Maxdome og TV3 Play Endret 16. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) 36% complete her nå. Lover bra! =) EDIT: Fikk bare første 50%. Men gjør ingenting, for skal klippe uansett, og det holdt til å få det jeg ville ha Endret 16. september 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Keep it eller keepvid elns.. husker ikke hva det heter, men det lar deg downloade alle videoer på youtube osv Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Google enten Replay Media Catcher eller Jaksta Så på sidene, men ingen av dem er gratis hva ? For jeg så det stod enten buy eller trial. Endret 17. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 De er ikke gratis nei, tror man bare kan laste ned 50% av videoene eller noe slikt i gratisversjonen. Dersom man er litt lur så skaffer man seg fullversjonen, if you know what I mean kjøpe selvsagt Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Jada allerede gjort hehe :!: Og du jeg kødder IKKE en gang, men jeg fikk denne flaska i dag(bilde under), og la oss bare si jeg følte meg inspirert etter en lang tids avholds periode. Ett ganske fedt tilfeldighet. Må jo teste programmene grundig en forlenget periode Endret 18. september 2011 av FullSpectrum 1 Lenke til kommentar
Stianbl2 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hei hopp!! =) Har slitt en stund nå med å finne en løsning for å last ened serier fra tv3play.no.. Jeg får bare feilmelding. Laster ned alt av reklame fint, raskere enn den spilles av, men så fort showet starter skjer det enten ikke noe, eller jeg får feilmelding.. Noen ide? Testa masse rart.. Testa Jaksta, og de andre greiene... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er fordi TV3 Play bruker en slags sikker overføring, så det er tilnærmet umulig å ta opp derfra dessverre :/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Freemake video downloader laster ned endel flashvideoer og er gratis. http://www.freemake.com/free_video_downloader/ Download Video from 10,000+ Websites Grab any web video from thousands of sites: YouTube, Facebook, Vimeo, TubePlus, Dailymotion, Veoh, Megavideo, Vevo, adult sites. Rip any embedded video no matter where it's hosted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå