Gjest Slettet+513 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Stargate Universe er som alle vet kansellert men... Burde serien fortsette igjen for en tredje sesong? Jeg kommer til å poste noen avstemninger nå og da til personlig forskning. Derfor er kommentarer irrelevante for meg. Ditt valg er din stemme her. Edit: Jeg har ombestemt meg.Du kan poste din mening. Jeg trenger å holde pollen i live Endret 16. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Forsette uten Robert Carlyle som er kontrakta på ABC for hele sesongen, nei. Serien ja, men det skjer ikke. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Sluttet å følge med på SGU en eller annen gang i første sesong. Det ble for dårlig. Atlantis kunne jeg gå med på, men ikke Universe. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 ... faen nå ble jeg bare mer deppa av å se en tråd som påminner meg om stargate, alle store fans vet at produsenten har sagt at sgu og alle andre stargate planer er kansellert på ubestemt tid/muligens for alltid Sgu tok seg opp i mot slutten så veldig synd at di ikke i det minste kunne lage en avsluttning på serien sånnt at det slapp å ende med en cliffhanger, hadde egentlig håpet at di kunne starte å lage en fortsettelse på sg1 eller atlantis men det er faen ikke noe nytt alt som er bra på tv skal sluttes av å i stedet så skal det vises hjernedødt reality piss og andre elendige serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå