ebso86 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har en 2 år gammel Fuij-siemens scaleO. Som har originalt 64 mb ram, jeg har prøvd å installere annen ram. har prøvd 128 og 256 mb. med og uten den gamle ram-brikken installert. Og JA! jeg har sjekket at det er SD-ram. :wink: Noen som vet? Mvh. Erik Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hva slags sd-ram kjøpte du.pc133, pc100, pc150, pc125? eller kjøpte du bare en, uten å skjekke? Lenke til kommentar
!Alex! Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 har du sjekka om du har satt den inn rett vei? *lættis* Lenke til kommentar
thesittingduck2 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Årsaken kan være så mangt, men mange "ferdig" PCer er veldig kritiske til hva slags RAM du kan brukke. Sjekk om det står noe i manualen din om speks. Det er mulig du må bruke registert RAM ... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Årsaken kan være så mangt, men mange "ferdig" PCer er veldig kritiske til hva slags RAM du kan brukke.Sjekk om det står noe i manualen din om speks. Det er mulig du må bruke registert RAM ... Ja det kan godt være. sånn er det hvertfall med compac... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Årsaken kan være så mangt, men mange "ferdig" PCer er veldig kritiske til hva slags RAM du kan brukke.Sjekk om det står noe i manualen din om speks. Det er mulig du må bruke registert RAM ... Ja det kan godt være. sånn er det hvertfall med compac... Med andre ord? Kan jeg ikke installere mer ram? Er forresten ikke min pc, er en kompis sin. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Last ned siggen min og finn ramtypen din :wink: Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 reg. ram... gjelder dette DELL også? stresser med oppgradering fra 256 til 512 på en 4550.. Noen som vet? Lenke til kommentar
thesittingduck2 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Årsaken kan være så mangt, men mange "ferdig" PCer er veldig kritiske til hva slags RAM du kan brukke.Sjekk om det står noe i manualen din om speks. Det er mulig du må bruke registert RAM ... Ja det kan godt være. sånn er det hvertfall med compac... Med andre ord? Kan jeg ikke installere mer ram? Er forresten ikke min pc, er en kompis sin. Mvh. Erik Hvor mye RAM du kan instalere er avhengig av Hovedkortet ditt og OS. Det bør stå i manuealen din eller evt. nett siden til leverandøren din hvor mye RAM du kan instalere. Hva jeg mentete med kritisk til RAM kommer kort fortalt fra om det kreves at du bruker registrert RAM eller ikke og kvaliteten på RAM. Igjen bør dette stå i manualen evt. på ettsiden til leverandøren. lytkke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå