Robbansvenske Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei, hade mitt ATI 5870 kort presterat bedre med en klokket I5 2500k og Z68 hovedkort med tanke på spill ? Vurderer enten ett gtx580 til min Q8400 eller bytte ut til I5 2500K og beholde mitt 5870. Hvad er lurest? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det kommer an på spillet, men oppgradering til i5-2500k vil være en langt mer fremtidssikker oppdatering enn et nytt grafikkorte til en så gammel plattform. Du vil sikkert se litt bedre ytelse i BF:BC2, The Witcher 2, Starcraft 2, Deus Ex: HR og lignende, men i Crysis eller Metro 2033 er det nok noe annet. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Kan du hjelpe meg med neste spørsmål? Jeg vurderer at droppe 5870 i CF pga støyen og kun 1GB på korten. Er det lurt at vente till nyere kort kommer..men kommer det snart noe nytt og hvad kan lønne seg da? Spiller nesten kun BF3.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Neste år kommer det nye skjermkort, de skal være mye bedre enn dagens på ytelse og strømforbruk. Jeg tipper at de kraftigste kommer ut innen mars. Forskjellen mellom High og Ultra i BF3 er nesten null. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Da fikk jeg "litt bedre ytelse" men bruker samme skjermkort..kjører BF3 på High og har da mellom 43-60fps.. Endret 8. november 2011 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå