AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 ok, har en del problemer med underlivet etter sex.. Noen ganger får jeg helt stiv og klumpete utflod og noen ganger litt grønn. I det siste får jeg mye utflod og har problemer med blæra.. Hatt det sånn lenge, begynnte kanskje for et halvt år siden.. Burde jeg gå til legen? Eller kjøpe noe på apoteket eller noe? Postet av anonym: 70d248e2aa23e9d33d9dec79c49fe4f0 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Burde selfølgelig gå til legen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Vel har fått det for meg at det ikke er et vanlig problem.. Vet ikke om de kan hjelpe. Dessuten er jeg litt redd for å gå. Fastlegen har liksom kjent meg siden jeg var liten. Er 17 Ikke noe medisin jeg kan ta? ^^, Postet av anonym: 70d248e2aa23e9d33d9dec79c49fe4f0 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Om det er noe medisin du kan ta, må du dra til legen slik at du kan få resept på den medisinen. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei Det der skal gå til legen med, du får ikke noe sikkert svar her. Legen er utdannet til dette, og du er garantert ikke den første som legen har skjekket for slikt. Synes du det er for ille, så kan du jo alltids gå til en annen lege. Vennlig hilsen Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå