Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 vi må ikke en dritt vi. 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Dere er kvartveis, jo. Jeg tok litt research og endte med dette: Av 6 sider til nå, der side 5 er full så er det slik: 1 side med spm. fra meg 1 side med klaging fra Quakecry 1 side med klaging fra andre 2 sider med svar Jeg pleier å være i mål ved 8 sider med svar, så vi er kvart... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du gir jo masse råd til folk, har laget masse tråder før og slikt. Hvor du har spurt om akkurat det samme, men skjønner fremdeles ikke hvordan? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du pleier å være i mål ved 8 sider med svar!? Det er det dummeste jeg har hørt. Helt uavhengig av antall svar eller innhold i disse svarene MÅ du ha 8 sider? Du er et jævlig dårlig troll. Ps: Så synd at du ikke liker henne seksuelt lenger. Har du blitt homofil? 2 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 *tidenes beste bilde* HAHA! Jeg ser allerede for meg populær post-skiltet. Genialt! Nekter å tro at TS er så pen, men det får gå. 1 Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Hva vil du ha av oss da, Luiz Angel Zapico (med mase unødvendige tegn som ikke gir noen form for mening)? Og Quakecry, det der var det beste jeg har sett/lest i dag. Wow. :!: Endret 7. oktober 2011 av Lack 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 vi må ikke en dritt vi. Én ting dere må er å følge forumets retningslinjer. Tråden stenges for gjennomgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg