vidarkri Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hun er singel, og har sagt at gutter kommer til hun. Derfor vil ikke jeg være som en venn, jeg MÅ være HTG. Hvordan bør jeg gå kledd? Store sko og rød nese som den klovnen du er. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kle deg sånn You are what you wear. 7 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 VGS1 her. En venninne av en i klassen min, kom random bort til meg og begynte å ta initiativ. Det skjer generelt ikke ofte at jenter går bort til gutter. Hun sa også at gutter oppsøkte henne, ikke omvendt... Noe som betyr at dette er et unntak? Men venninen hennes igjen (hun i klassen min), så at hun var litt spesiell, og at det at hun tar initiativ ikke var uvanlig. Begge to driver å fniser og tuller foran meg om hvem jeg er interessert i osv... Tuller de med meg, eller er en av dem interresert? ikke vær så jævligt usikker. De kommer bort til deg. fniser og generelt sett opfører seg som drittunger. ta det derfra. du kan få noe. eller sitte og lure. Ta ballen og spill den i mål. hærregud. skulle tro dette var vanskeligt Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Jeg er morsom, ingen klovn vet du. De er ingen drittsekker. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 De sier jeg er morsom og blandt de hyggeligere å snakke med. Hadde de neppe sagt hadde de lest innleggene dine her! 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er en bad-boy, en player. Tøm-og-røm-gutt, jeg elsker ONSdager, de beste dagene! Jeg er falsk, men jeg trekker damer! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er en bad-boy, en player. Tøm-og-røm-gutt, jeg elsker ONSdager, de beste dagene! Jeg er falsk, men jeg trekker damer! Bad trolling 1/10 5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er en bad-boy, en player. Tøm-og-røm-gutt, jeg elsker ONSdager, de beste dagene! Jeg er falsk, men jeg trekker damer! Bad trolling 1/10 Trollinga her er faktisk så dårlig at det har mindre verdi en den siste desimalen i π Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er en bad-boy, en player. Tøm-og-røm-gutt, jeg elsker ONSdager, de beste dagene! Jeg er falsk, men jeg trekker damer! 0.5 / 10 skal love deg, den dagen jeg får modpowers her så blir du permbannet. 3 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva mener du om trolling? Man kan velge om man vil være Bad-Boy, eller Good-Boy. Jeg velger Bad-Boy. Trolling? Ok, i dine tanker. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Håper du poster her når du får første innbetalingsblankett for barnebidrag fra NAV-innkreving i Mo i Rana. Bad boy my ass. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Tøm-og-røm er du hvertfall ikke, du får jo ikke noen damer. Det sier du selv hele tiden. Det at du har lest en bok og tror du er en spesiell "type" ut i fra boken betyr ikke at du faktisk er det i real life. Å sitte og leke "bad-boy" på internett får deg heller ikke noe action. Endret 3. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har observert mange raringer her inne opp gjennom åra men TS her tar definitivt kaka. Snakker om å leve i sin egen verden. :!: 1 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er en bad-boy, en player. Tøm-og-røm-gutt, jeg elsker ONSdager, de beste dagene! Jeg er falsk, men jeg trekker damer! Falsk er du ihvertfall, det skal du ha. Og hvordan kan du være en tøm-og-røm-gutt når du mangler sosiale antenner og ikke tør å ta kontakt med ei jente? Snakker du om erfaringer med moren din? 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Når jeg er badboy så kan jeg få hvem jeg vil. Men dere råder meg til å være good-boy, og det er noe annet... Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 En badboy med bra sider kan sikkert få hvem han vil, men det samme gjelder mest sannsynlig ikke deg. Du er ikke en badboy. Du er en asosial taper som må skaffe seg et liv. Kjapt. Kan du forresten fortelle meg hva din oppfatning av en badboy er? Kos og klem 1 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvis du er så player og kan få hvem du vil, hvorfor spør du om råd her da? 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Er liksom begge interressert i meg, eller er det faktisk som tråden spør om. At de lurer meg? Jeg er ikke redd for å være grei eller ta initiativ, men problemet er at jeg sa til vennina hennes at jeg synes at hun jeg liker er pen. Jeg har solgt meg selv, og er ikke like spennende lenger. Jeg får se hva som skjer i morgen. Om det skjer noe. Hvis hun tar kontakt, skal jeg se tvilende på henne om hun bare spiller et spill? Hvordan skal jeg få til kroppskontakt naturlig? Du har solgt deg selv? Hva mener du med naturlig kropskontakt? sex? Hun er singel, og har sagt at gutter kommer til hun. Derfor vil ikke jeg være som en venn, jeg MÅ være HTG. Hvordan bør jeg gå kledd? Du har skrevet HTG x ganger nå, hva betyr det? edit: Hard To Get, bare jeg som var litt trøtt.. Hvordan du bør gå kledd? Herregud gå naken da vell... Angående bad boy..de eneste jentene jeg vet som liker bad boy er jenter som henger på hjørnet med punk og røyk... De fleste gutter er "good boy" som du kaller det, dersom en gutt er tøff - legg merke til hvordan han plutselig blir veldig snill og omtenksom når det er ei jente (eller flere jenter) til stede. Endret 6. oktober 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fått deg nytt brukernavn nå ja? 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Det å ha brukernavn fra der jeg opprinnelig er fra, en by, er det samme som å ha Oslo, eller Bergen til brukernavn. Foretrekker da FM 11-regens-navn. Luiz Angel Zapico er blitt et Ikon i mitt Chelsea, så tenkte å bytte til det. Men nå liker jeg ikke hun jenten seksuelt lenger, nå bare romantisk, det er enda værre, da må dere hjelpe meg mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg