Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert eller er det tull?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cagayan de Oro City, Seriøst gutt!? Du må tre ut av den lille bobla di. Slå opp øynene litt. Synet ditt virker så innsnevra. Du er heldig som er frisk og oppegående nok til å gå på skole, det er flere tusen andre som blir frarøvet den sjansen pga diverse. Nå har ikke jeg lest igjennom alle trådene dine, men har du en vanskelig fortid eller problemer, så bruk dette som motivasjon til å bli bedre og bryte mønsteret.

Virker ikke som du er helt klar for jenter enda, prøv å modne litt til først? Selv så begynte jeg å tenke på jenter som noe jeg ”måtte ha” rundt 18års-alderen. Du er ung, ta deg tid.

 

Kan se ut som om det eneste du gjør nå er å bygge opp selvtilliten din for deretter å få realiteten i tryne, gang på gang! Sakte men sikkert bryter du deg selv ned og blir stadig mer desperat. Du leter etter signaler og hauser opp de vageste tingene du plukker opp.

 

Gjør dette i morgen, så løser du din egen tråd:

Gå bort til jenta og start en samtale om lekser,timen,en lærer eller et fag. Så sporer du den over på hvordan du er så trøtt fordi du så en film(finn en film som går i kveld).

Ta og prat litt om filmen og styr samtalen mot film generelt, så nyeste filmen du har sett på kino. Så kan du spørre om dere ikke skal ta en tur på kino etter skolen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Slik foregikk det:

 

- Jeg gikk ned og stelte meg ved et bord, i nærheten av hun i klassen min, jeg ville bli bedre kjent med hun.

- Ut fra intet dukket venninna eller kusinen hennes, som hun også var, som sagt, opp fra intet.

- Hun lurte på om det var ledig der jeg sto, eller om hun kunne sitte ved bordet. Jeg satt ikke ved det med en PC som dekket hele, jeg sto på siden og så på Mobilen, alle 4 plasser rundt bordet var ledig.

- Jeg fikk de til å le fordi jeg elsker å bruke humor, jeg bryr meg lite om hva jeg sier, jeg bare bruker humor, og så kom hun fra klassen min bort også, og vi hadde det morsomt.

- Jeg fikk en telefon og sa jeg måtte ta den, og da virket venninna, hun jeg liker, litt skuffet fordi jeg gikk vekk. Hun sa ''Du kunne sagt ha det, da''. Jeg svarte med at jeg ikke skulle noen steder før om 10 min. Jeg følte meg som en tøffel fordi jeg utvidet tiden pga. hun, men hun sa hun ikke ville at jeg skulle dra.

10 minutter etter så ville hun fortsatt at jeg skulle bli der, men jeg sa at jeg måtte gå nå.

- Neste dag skjer det ikke så mye, hun sier ''Hei'' til meg 2 ganger og jeg sa ''Hei'' tilbake. Det er verdt å merke seg i punktet over dette, at når jeg gikk, og hun sa at jeg måtte bli, så sa jeg rolig ''Nei'', og sa at hun kunne finne meg i morgen. Da svarte hun med at det er guttene som tar kontakt med hun. Jeg ville derfor være HTG, for ellers så ville jeg ende opp som venn...

- Dagen etter, så spurte jeg hun fra klassen min hvorfor de ikke gikk sammen, de går sammen overalt på skolen. Og hun sa at venninna hadde sluttet for dagen og lurte på hvorfor, og jeg sa grunnen fordi de alltid går sammen... Jeg spurte etter hun èn gang, og så kom spm: ''Men hva synes du om henne, da?'' Jeg syntes hun var pen, men kunne ikke vurdere personligheten, da jeg ikke hadde snakket nok med hun. Så kom et enda mere direkte spm. ''Kunne du tenke deg å bli sammen med hun?''. Da svarte jeg at slike dramatikk osv tilhørte 5.-klasse barneskolen, så snakket vi om andre ting...

 

JEG tar kontakt på FB, hun jeg liker sier ''Hei'' til meg først irl.

 

Hun sier at guttene kommer til hun, det er det som gir meg motivasjon for HTG.

 

Det viktigste spm. Jeg må vise at jeg vil mere enn å bli en venn. Jeg må lære meg kroppskontakt, og har lest om det, men jeg føler det ikke er naturlig og stå å smile til en jente med øyenkontakt mens jeg stryker armen hennes, etter å ha kjent hun 3 dager...

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er hvordan de syntes du er hyggelig?

Er det ikke du som rakker ned på utviklingshemmede og prøver å oppnå respekt ved å være en drittsekk mot andre? What is up with the world.

 

Det å lese jenter og prøve å forstå hva de vil er helt umulig, tro meg, been there done that.

Spesielt i den alderen du er i, dere er jo ikke ferdig utvikla en gang.

Men faen heller, go for it, kanskje det blir litt sjømat med rekesaft på deg snart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er hvordan de syntes du er hyggelig?

Er det ikke du som rakker ned på utviklingshemmede og prøver å oppnå respekt ved å være en drittsekk mot andre? What is up with the world.

 

Det å lese jenter og prøve å forstå hva de vil er helt umulig, tro meg, been there done that.

Spesielt i den alderen du er i, dere er jo ikke ferdig utvikla en gang.

Men faen heller, go for it, kanskje det blir litt sjømat med rekesaft på deg snart?

 

Litt enig her.

 

Du burde skynde deg å utnytte sitasjonen. Det er ikke sikkert det er så veldig mange andre som liker den typen du framstår som.

 

Det at venninna hennes spør om slike ting er i 100% av tilfellene¹ et bevis på at hun er kraftig interessert i deg. Det er jo ganske åpenbart ut ifra det andre du har fortalt også.

 

 

¹ Tall basert på egen erfaring.

Lenke til kommentar

Er liksom begge interressert i meg, eller er det faktisk som tråden spør om. At de lurer meg?

 

Jeg er ikke redd for å være grei eller ta initiativ, men problemet er at jeg sa til vennina hennes at jeg synes at hun jeg liker er pen. Jeg har solgt meg selv, og er ikke like spennende lenger. Jeg får se hva som skjer i morgen. Om det skjer noe.

 

Hvis hun tar kontakt, skal jeg se tvilende på henne om hun bare spiller et spill?

 

Hvordan skal jeg få til kroppskontakt naturlig?

Lenke til kommentar

Er liksom begge interressert i meg, eller er det faktisk som tråden spør om. At de lurer meg?

 

Jeg er ikke redd for å være grei eller ta initiativ, men problemet er at jeg sa til vennina hennes at jeg synes at hun jeg liker er pen. Jeg har solgt meg selv, og er ikke like spennende lenger. Jeg får se hva som skjer i morgen. Om det skjer noe.

 

Hvis hun tar kontakt, skal jeg se tvilende på henne om hun bare spiller et spill?

 

Hvordan skal jeg få til kroppskontakt naturlig?

 

klapp henne lett på skulderen. dytt henne forsiktig(mer sånn tullete) og sånne ting. eventuelt hvis du tør holde hender eller klemme henne. Dette får du bare finne ut av selv, feks du klemmer når du sier hei. Klapper henne på skulderen eller dytter henne lett mens du slår en vits eller sier noe om henne i en ironisk(men ikke vær sarkastisk) tone.

 

Er mye vanskeligere i praksis, det vet jeg selv, men du får bare prøve, og se det an. Lykke til :thumbup:

 

Postet av anonym: c24d51ffda1a6a08654d0f529728f447

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...