Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert eller er det tull?

Anbefalte innlegg

VGS1 her. En venninne av en i klassen min, kom random bort til meg og begynte å ta initiativ. Det skjer generelt ikke ofte at jenter går bort til gutter. Hun sa også at gutter oppsøkte henne, ikke omvendt... Noe som betyr at dette er et unntak? Men venninen hennes igjen (hun i klassen min), så at hun var litt spesiell, og at det at hun tar initiativ ikke var uvanlig. Begge to driver å fniser og tuller foran meg om hvem jeg er interessert i osv...

Tuller de med meg, eller er en av dem interresert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvordan kan du tolke det som noe annet enn at hun er interessert?

Kanskje de bare driver å tulle-flørter og knuser hjertet mitt senere?

Det vet du ikke før du prøver. Ikke invester altfor mye følelser hvis du klarer. Hvis ikke du klarer å la være, kjør på, det verste som kan skje er at du blir trist og lei noen dager/uker. Du har det sikkert fint lengre enn du har det vondt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei, ass... Jeg fikk høre her en tid tilbake, at ingen kommer bort til gutten på hjørnet og tar initiativ... Nå har det hendt, da bør jeg virkelig prøve, og heller, kanskje, feile, enn å leve uviten i troen om det var sannhet eller løgn bak dette.

Her tok jenta initiativ til en samtale, hun vet ikke om min sosiale bakgrunn... Jeg har alt å vinne.

Lenke til kommentar

Dere misforstår. Over 60 sider har jeg spurt om hvordan JEG tar initiativ til samtaler og hvordan JEG styrer.

Her kommer jenta til meg og tar initiativ og viser interesse, dette er helt nytt for meg, og det skjer sjeldent gutter generelt.

Jeg skal utnytte denne muligheten så godt jeg kan, da slike sjangser ikke kan fåes ved fritt valg.

Derfor er denne situasjonen spesiell ifht. til flere jeg har vært oppi, og dere.

Dere er sikkert misunnelig fordi hun tok kontakt med meg først.

Lenke til kommentar

Nei, ass... Jeg fikk høre her en tid tilbake, at ingen kommer bort til gutten på hjørnet og tar initiativ... Nå har det hendt, da bør jeg virkelig prøve, og heller, kanskje, feile, enn å leve uviten i troen om det var sannhet eller løgn bak dette.

Her tok jenta initiativ til en samtale, hun vet ikke om min sosiale bakgrunn... Jeg har alt å vinne.

Nei, slikt skjer :)

Forresten, FishMassacre har rett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...