leorat Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Guinness! [LØST] Har et nytt spørsmål, det kinesiske ølet tsingtao, får jeg kjøpt det i det hele tatt i Norge? vet jeg får det på diverse resturanger, men tenker på i flaskeform! Endret 18. september 2011 av leorat Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Kanke drikke guinness i Norge... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hvilke puber i Sarpsborg som selger det kan jeg ikke svare på, men i morgen kan du kjøpe det i omtrent alle dagligvarebutikker.. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Rema? Pubmessig vet jeg lite om Sarpsborg. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nærmeste sted er Irland, Guinness egner seg ikke som eksportvare. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 På boks har de det i de fleste dagligvareforretninger. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Rema, Rimi, ICA, Meny, Ultra, Obs, Mega... Overalt. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Takk for svar, var mye lettere enn jeg hadde trodd! nytt spørsmål, angående tsingtao! (: Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Da må du på noen utesteder. En venn av meg var i Kina, og den lokale taxisjåføren fortalte dette om Tsingtao. "This shit is not good try another one". T.S.I.N.G.T.A.O. 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Tullete å ødelegge tråden ved å endre overskrift og åpningsinnlegg... Ser ut som du må på chingchong-resturant eller enkelte puber med stort utvalg, vinmonopolet har den ikke. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Men Tsingtao har da mindre enn 4,75% alkohol? Prøv i velassorterte dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Mirawa restaurant i Drammen selger det. Ring eller send mail, og hør om du kan få kjøpt en kasse av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå