Kjell Arne Stava Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Energi og natur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Her har du fått fram en flott himmel. Men båten ble såpass mørk, at det er vanskelig å se mer en noen svake konturer av denne Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Her har du fått fram en flott himmel. Men båten ble såpass mørk, at det er vanskelig å se mer en noen svake konturer av denne Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Ja det ble litt livløst ja skulle vel kanskje brukt flere eksponeringer her, jeg har ikke lært meg dette med masker og visking i PS enda, må nokk på kurs jeg ja he he, takker for kommentaren Wasco, et lite spørsmål , har du noen ide hva jeg har rotet med siden jeg ikke får frem EXSIF på bildene mine lengre Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Nydelige himmelfarger. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Nydelige himmelfarger. Tusen takk Torhild Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ja det ble litt livløst ja skulle vel kanskje brukt flere eksponeringer her, jeg har ikke lært meg dette med masker og visking i PS enda, må nokk på kurs jeg ja he he, takker for kommentaren Wasco, et lite spørsmål , har du noen ide hva jeg har rotet med siden jeg ikke får frem EXSIF på bildene mine lengre Hvis du laster bildet direkte opp fra PS skulle EXIF legge seg inn automatisk. Men for å få opp EXIF er det viktig at du IKKE lagrer bilde som "Save for Web and Devices" Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Fint formidlet,litt mørkt som nevnt,testet det og lysnet det litt og dro på litt midttonekontrast,kom seg mye. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Et flott motiv som blir litt vanskelig å se på pga. det er såpass mørkt. Grei 3'er herfra! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Tusen takk for kommentarene fra dere alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg