Astrid E. Saltveit Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nettet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Synes slike eksperimenter er artig å se! Noen ganger treffer en, og andre ganger ikke! Her synes jeg du har langt på vei lyktes! Jeg ser et intrikat uttrykk med nettop en liten åpning for at det går an å finne ut av det allikevel. Kunne tenkt meg en enda strammere komp med et lite kutt til ve., større kutt til hø. og middels kutt oppe og nede! Hvor skarpheten på slike bilder bør sitte er ikke så godt å si, men jeg foretrekker nok iallefall en lineær skarpheti denne typen bilde tror jeg.... Fargene her er greie nok, men kunne vært interessant med litt andre fasetter også! Se det var mitt abstrakte syn på det hele! God 3'er fra meg! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Spennende lek med stor blender som gir et nærmest surrealistisk utrykk. Kunne muligens duset ut noe i v. kant slik at fokuset ble enda snevrere. Modern Art. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Et spesielt bilde du har fått til her,likte det godt. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kreativt og spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg