smort1 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Snøen kom i natt! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Uff, ja det går unektelig mot kaldere tider. Får inderlig håpe at høsten blir lang og god. Et godt bilde av vakker storslått natur. Litt usikker på om den smale sjøstripa burde vært klippet helt bort? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Deilig når snøen går om våren men det er jo ikke lenge før den savnes igjen, ihvertfall når bilder skal tas. Flott lys i et vakkert landskap og bra gjennomført- Hadde vår første frostnatt idag og terrassen var dekket av is. Det er litt tidlig. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vakkert er det, og det gjør seg godt på bilde Men jeg er glad jeg bor slik til at snø er en sjeldenhet Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Et nydelig (og kjølig) landskapsbilde. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ja, dett beviser jo at vinteren kommer krypende innpå oss. Flott bilde, fine høstfarge og fin dybde i bilde. Ja, unsnittet er blitt litt trangt nede, men så du hadde en forlaring på det. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Uff, ja det går unektelig mot kaldere tider. Får inderlig håpe at høsten blir lang og god. Et godt bilde av vakker storslått natur. Litt usikker på om den smale sjøstripa burde vært klippet helt bort? Takker Morten! Heldigvis flott vær idag (ute hele dagen).... Kaldt i natt dog! Sjøstripa var jeg litt usikker på ja, men syntes det ble for mørkt der nede uten den... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Fint og meget bra formidlet av det du ville ha frem,likte godt komp farger og tone,muligens litt støy og ville vel selv dratt på med enda meir kontrast,muligens midttone. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Deilig når snøen går om våren men det er jo ikke lenge før den savnes igjen, ihvertfall når bilder skal tas. Flott lys i et vakkert landskap og bra gjennomført- Hadde vår første frostnatt idag og terrassen var dekket av is. Det er litt tidlig. Takker Harald! Har ikke noe mot den fine vinteren jeg heller, men synes kanskje det er vel tidlig ennå (i fjor kom snøen her hos oss ,245 moh., ca. 20.oktober og ble liggende til slutten av april).... ! Vakkert er det, og det gjør seg godt på bilde Men jeg er glad jeg bor slik til at snø er en sjeldenhet Takker wasco! Glad i snøen jeg, men ikke så tidlig da... Et nydelig (og kjølig) landskapsbilde. Takker Torhild! Ja, nå er det iallefall kjølig nok om natta (4 grader inatt), men heldigvis fint og noenlunde varmt idag med 15 grader i sol og blå himmel! Ja, dett beviser jo at vinteren kommer krypende innpå oss. Flott bilde, fine høstfarge og fin dybde i bilde. Ja, unsnittet er blitt litt trangt nede, men så du hadde en forlaring på det. Takker fotopoulsen! Fint og meget bra formidlet av det du ville ha frem,likte godt komp farger og tone,muligens litt støy og ville vel selv dratt på med enda meir kontrast,muligens midttone. Takker Tor Foto! Er nok noe støy ja, ikke så hard på kontrastspaken jeg vanligvis , så det er mulig dette hadde tålt mer ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg