Joaaso Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 nei du leste ikke feil.. en (av ukjent årsak) "flyvende" 24-105 løsnet fra et hus og traff et annet, i Petaluma, USA for 2 uker siden... http://sanfrancisco.cbslocal.com/2011/09/15/camera-lens-falls-from-sky-through-roof-of-petaluma-home/ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Det må være et forsøk på og saksøke Canon, et L-objektiv skal overleve et sådan fall, ser mistenkelig herpa ut Endret 16. september 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det må være et forsøk på og saksøke Canon, et L-objektiv skal overleve et sådan fall, ser mistenkelig herpa ut Har du lest artikkelen? Det står ingenting der om at husereien vil saksøke noen. Tvert imot. Det er ingen som vet hvor objektivet kom fra eller hvem som eier det. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) hehe de som lurer på byggekvaliteten til 24-105 har ihvertfall fått en grei referanse; i møte med et hustak, vinner 24-105 dessverre ser både solblender og filter like hele ut, så kan ikke trekke noen ytterligere konklusjoner rundt den debatten... Endret 16. september 2011 av Joaaso Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det må være et forsøk på og saksøke Canon, et L-objektiv skal overleve et sådan fall, ser mistenkelig herpa ut Har du lest artikkelen? Det står ingenting der om at husereien vil saksøke noen. Tvert imot. Det er ingen som vet hvor objektivet kom fra eller hvem som eier det. Les mitt innlegg en gang til Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Les mitt innlegg en gang til Jeg har lest det langt mer enn to ganger men jeg blir ikke klokere. Hvem mener du forsøker å saksøke Canon? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Les mitt innlegg en gang til Jeg har lest det langt mer enn to ganger men jeg blir ikke klokere. Hvem mener du forsøker å saksøke Canon? Det var et humoristisk innslag og "et L-objektiv skal overleve et sådan fall" var nøkkelen. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Noen som har prøvd seg som fotografer fra fly og faila? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Men Supermann, da. 1 Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Litt sånn Donnie Darko light dette:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå