NJW1609 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei jeg prøvde og kjøpe minecraft flere ganger, men når jeg starter spillet står det at jeg trenger premium user. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har du betalt for spillet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Og hva skjer da? Blir kortet du bruker belastet? Mottar du en e-post? Følgende informasjon er å finne på supportsidene: Once the transaction was successfull, you will receive a confirmation email. Due to the big attention Minecraft is getting at the moment the server at times needs a little time to send out the emails. In that case you can try to log in to the game without having received a confirmation email.In any case we recommend you not to retry purchasing the game over and over again, because eventually the purchases will go through and even though Minecraft is superb, at some point you CAN end up having more Minecraft than you want. Lenke til kommentar
NJW1609 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 jeg har ikke fått noen mail, og kan ikke logge meg inn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Les det jeg skrev, er du snill. Hvor lenge siden er det du betalte for spillet? Lenke til kommentar
NJW1609 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 når jeg kjøpte det så kom det opp Payment to minecraft.net TOTAL PAYABLE : 14.95 EUR More information Credit/debit card deposits disabled You can not use your credit/debit card for the next 24 hours. This restriction cannot be lifted manually by you or our service team. Please return to the website of the Merchant where you will receive further instruct Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det ringte ingen bjelle når du ser dette? Credit/debit card deposits disabled Det betyr at du ikke kan bruke det kortet du prøvde å bruke, eller at saldoen på konto ikke er tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kortet eller kontoen din støtter ikkje reservasjon, eller funksjonen er deaktivert. Snakk med banken din, eventuelt finn fram kontoavtalen og sjekk kva som er fastsatt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hei jeg prøvde og kjøpe minecraft flere ganger, men når jeg starter spillet står det at jeg trenger premium user. Husker jeg leste om et slikt problem. Du måtte vente noen timer noen ganger (høyest 24 timer), men jeg tror Minecraft.net driver å oppgraderer så bare vent litt til eller prøv Minecrafts offisielle forum. Lenke til kommentar
xabo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Evt kan du vel også bare benytte PayPal som betalingsmiddel, dette fungerer alltid bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå