ninert Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Lille Emma:-) Bildet er fjernet. Beskrivelse: Etter å ha rast rundt i hundre, så ble det en såpass hvilepause så jeg rakk å ta ett bilde. Og her er da resultatet..... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
ninert Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Jeg synes kanskje at bildet ble litt for lyst......?? Men det kan jeg jo redigere litt på:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ble nå fint dette da! Nusselig uttrykk på pusen! Likte bildevinkelen her! Mulig et kutt på venstre sideog litt under kunne gjort seg! 4'er herfra! Lenke til kommentar
ninert Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Tusen takk smort1 :-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Liker dette veldig godt! Kjekt å høre at det bare var en hvilepause, for jeg syns den så skrekkelig bekymret ut...Jeg liker godt lyset her og syns også det er veldig fint med det snevre fokuset og vinklingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg