Naits_89 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei Har bygget meg en ny data da den gamle smeltet pga støv og lite luft flow i kabinettet... Så har ikke tenkt og gå på den smellen en gang til (hadde 2 vifter) Specs ny data: -ASUS P8P67 PRO B3 -Intel® Core? i7-2600K -Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB -2X Crossfire ASUS Radeon HD 6970 2GB "DirectCU II" Så da kjøpte eg meg et NZXT Phantom kabinett og bestilte 3 ekstra vifter så er totalt 7 vifter i kabinettet nå så bør få grei luft flow nå om eg konfigurerer viftene rett Har laget en skisse om hvordan eg tror luft flowen blir bra: Er det noe dere ville jort annerledes eller noen tips på hvrodan det kan bli bedre? Takker For svar:) Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) For å gi bedre flow med skjermkortene, kan du feste en vifte på fronten til dem. Altså rundt der med 5.25" drive baysene Endret 16. september 2011 av stepking2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Slik som du har laget tegningen din er den mest optimale måten i det kabinettet Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Takker for tipsene Hvilken type vifte tenker du på å ha forran grafikkortene da? og få litt kald luft imellom kortene hadde ikke vert feil nei det innerste kortet er i snitt 15 grader varmere en det andre Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Når du kobler til den store vifta i døra, så får skjermkorte(ne) mer en god nok kjøling Endret 16. september 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 120mm hadde sikkert gått greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå