prismejon Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Heisann! Skal kjøpe meg en ny harddisk nå; valget står mellom en Seagate 120GB Barracuda 7200.7 Harddisk (8mb cache) og en Western Digital 120GB Caviar SE IDE HD 7200RPM, 8.9ms, 8MB cache, ATA-100. WD disken er bare 50,- dyrere. Har hørt rykter om at seagaten er mer stillegående, men at man kan få trøbbel med eldre maskiner angående full utnyttelse. En bios oppdatering skal vel fikse det? Antar at de samme probleme gjelder WD-disken.. Noen som har tanker eller tips rundt dette?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du skal velge denne: Seagate 120GB Barracuda 7200.7 Harddisk (8mb cache). Det er en still og stabil HD. Lenke til kommentar
Star Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ikke for og ødelegge hele opplegget men jeg liker wdc best seagate er jo også bra, mer støysvak enn wdc, men wdc tikker og går uansett ( hatt litt trøbbel og lagg med min seagate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå