tupps Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei! Har nettopp skaffet meg en ny data og har fått spilt the sims 3 et par ganger. Den første gangen gikk det sånn noenlunde greit. Spillet stoppet og ble svart i noen sekunder innimellom, men fikk til å spille. De siste gangene har dette skjedd oftere. En gang ble skjermen svart lenge og spillet slo seg av. Skjermen blir også mørkere. Oppdaterte driveren i dag, men det ble ikke bedre. Har også satt den grafikkinstillingene, men skjermen blir fremdeles svart. Har null peiling på data, så aner ikke hva jeg skal gjøre. Grafikk-kort: nvidia geforce gt540m ( 1gb dedikert minne ) Ram: 4 gb Håper noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noe som gjelder alle spill når du får problemer - prøv og reinstallere spillet. Det kan ha skjedd noe under installasjonen som gjør at du får dette problemet. Lenke til kommentar
tupps Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Noe som gjelder alle spill når du får problemer - prøv og reinstallere spillet. Det kan ha skjedd noe under installasjonen som gjør at du får dette problemet. Takk for svar. Skal prøve å installere det på nytt. Lenke til kommentar
tupps Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Reinstallerte spillet. Det ble itj nå likar. Prøvde derfor å endre størrelsen på skjermen. Fungerte fram til i dag. Da kom problemene tilbake. Kan det være at e må endre på noen instillinger på grafikk-kortet? =/ Hadde itj problemer med dette på gamle-pc`n som hadde dårligere grafikk-kort og treig. Lenke til kommentar
tupps Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Ingen som har noen ideèr om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er nok kjøling under maskinen og på sidene så viftene får gjøre jobben sin? Lenke til kommentar
tupps Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Det er nok kjøling under maskinen og på sidene så viftene får gjøre jobben sin? Dataen min blir ikke så varm, så tror ikke det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå