Mio Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Noen som kan hjelpe meg med å finne et stilig skin til Opera? Ser gjennom en del på Opera sin side, men finner liksom ikke noen som skiller seg ut. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 har ikke opera for øyeblikket, men da å velg performence eller noe sånt i opera også velger du skins. da trykker du på download new skins eller noe i den rettningen. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 et tips. bare endre størrelsen på originalskinen til 50%.. så blir den skinen som er original lekker. stilfull og pen.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Synes den originale er stiligst jeg... Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 vurderer å installere opera nå jeg. det er en litt kul skin der som jeg liker Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 FauxS Emerald: En del av mac skinsene er også veldig rå. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sikkert ikke det kuleste, men allikevel det jeg liker best og bruker. Minimalist-Original-Flat Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bruker skinnet Breeze Simplified. Har "modda" det litt, så oppe i venstre hjørne ser det slik ut: Og ja, jeg har opera på nynorsk Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hmmm, liker best å ha det på norsk bokmål jeg. da blir den fin liksom. seff engelsk er bra det også. Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hmmm, liker best å ha det på norsk bokmål jeg. da blir den fin liksom. seff engelsk er bra det også. Hmm, tviler på at språkvalget har så mye å si for hvordan opera egentlig ser ut :-? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg bruker standard-skinnet. Det er enkelt, stilrent, og fungerer utmerket. Jeg pleier å fokusere på websidene, og da har igrunn skinnet veldig lite å si. Fullscreen er jo kjekt. Det meste gjøres jo med mouse-gestures uansett. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Strange Truth 2.1 Mer plain skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Sikkert ikke det kuleste, men allikevel det jeg liker best og bruker.Minimalist-Original-Flat Downloada skinnen jeg også, den var fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå