Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Brann vs Haugesund

Brann89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Necrosodomic Proctólogo:vel, den får vi bli enige om å være uenig i.

Brann:Vi må skjerpe oss bakover. Dere må snakke sammen. de skal ikke få komme igjennom på den måten!bruk hjernen litt, så klarer dere å stoppe de greit...

Offensivt:enkelte spillere må slutte å være så egoistiske og vi må gjøre tingene enklere. men det har ikke vært så verst fremover. Dere må bare slutte å gjøre dumme feil.

Morten P har ikke mye til overs for Brann. det var den nydeligste skuldertaklingen jeg har sett på lang tid...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

du må gjøre det bedre enn det der korken!

Kan du skjerpe deg Gustav? du har hatt så mange dårlige involveringer nå, så nå får du faen meg gi deg!

Søderlund liker visst skuespill. Nå må vi slutte å rote oss opp i slike situasjoner Brann! og hvorfor faen åpnet han tullingen det rommet i sted slik at de kom igjennom????

Det der er da RØDT KORT OG FRISPARK!!!Hva i helvete?!?!?!?!?!?!

Kan ikke kommentator gi faen i å dikte opp ting?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Veritas:Hvis det ikke hadde vært den reneste skuldertaklingen jeg har sett på lang tid, så ja...

Åh fy faen. Grorud får kort, men ikke FKH sin keeper? :!: :nei::lol:

Hvor i helvete er presset?!?!?!?!?!?! hvem i helvete skal ta han i returrommet da?!?!?!?!Det er ikke lov å få skyte så fritt der!!!!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Skulder mot skulder er nå to løper side om side. Ikke når en kommer inn på vinkel og meier ned .

:!:

ta frisparkene skikkelig!

Hva faen er det for ett corner Gustav? hva har jeg sagt om dårlige involveringer?

HELVETE GRORUD! Du er stopper og du skal faen ikke stå så høyt! VIl du spille så får du faen meg skjerpe deg!

Kan ikke Gustav skjerpe seg? han har knapt gjort noe bra i dag.

Hvilken tulling er det som går helt opp i back og som åpner rom i midten der????

Brann:Dette skal vi vinne for faen!!!!!

Hva er det for ett skudd Bajter?!?!?!?!?!

Hva feiler det svikepublikumet vårt? :nei:

Hva faen gjør du Bentley?!?!?!?!?!

Greit at Grorud scoret to mot Molde, men han gjør så mange horrible valg at han må byttes ved første anledning.

hva faen gjør du Kim?!?!?!?!?!

takket være den skandaløse dømmingen tidligere i sesongen, så må Ojo nå sone...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

UTROLIG deilig med en seier nå. Vi spilte en dårlig førsteomgang, men etter 90 minutter var det ikke ufortjent, og det er også godt å ta med seg. Selv uten våre to viktigste spillere.

Maxi hadde hevet seg enormt siden Viking-kampen, jeg synes han både var en god ballvinner og arbeidsmaur, samt at han viste noen greie initiativ offensivt. Håper han er førstevalg som erstatter i bakre ledd på midtbanen neste gang Torp eller Austin er ute. Spennende type!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...