supernerden Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei, Har en Pioneer Avic x1r som jeg vurderer og selge. Den har gps navigasjon for europa, ipod adapter, bluetooth for handsfree og ryggekamera. Er det noen som vet hvor mye denne kan bli solgt for? Den er da brukt i ca 2 år. Ser helt fin ut. Kan prøve og få tak i bilder hvis det er ønskelig, men det er litt vanskelig da den sitter integrert i bilen. Lenke til kommentar
kretuk Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 http://www.pioneer.eu/no/products/archive/AVIC-X1R/index.html Hei, jeg vet ikke hva du kan få igjen for den, men jeg er villig til å slenge inn et bud (hvis prisen er overkommelig) hvis du skal selge den :-) Ser på siden jeg linket til over at den har en anbefalt utsalgspris på 22.000 som ny, så det bør gå an å få noen forholdsvis høye bud på den. Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Legger ut noen bilder også. Jeg har lagt den ut på finn for 3500,- Men bud er mottakelig Lenke til kommentar
kretuk Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg byr deg 3000,- for den, hvis alle kabler følger med og ikke er skadet på noe vis :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå