Lars Mathisen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Lys show Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ett av helgas bilder tatt fra Slettnes på Sørøya. LNG-anlegget på Melkøya fikk konkurranse fra nordlyset Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ikke vanskleig å finne noe å like ved dette bildet En blank 6er fra meg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Dette likte jeg kort og godt veldig godt! God 5'er herfra til nordlysets mester! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fantastisk flott nydelige farger Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vakkert lys i dobbel forstand. Heldige dere der oppe som får oppleve dette. Tror muligens jeg ville dempet høylyset noe i v. kant, da det brenner litt i mine øyne. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vanvittig bra Lars!! No skal jeg kjøpe en slik linse, er det denne linsen som også passer for 50D ?? Venter på svar, så bestiller jeg! Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fantastisk blanding av lys Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Ikke vanskleig å finne noe å like ved dette bildet En blank 6er fra meg Tusen takk, Hr. Wasco Dette likte jeg kort og godt veldig godt! God 5'er herfra til nordlysets mester! Mange takk, smort1 Fantastisk flott nydelige farger Takker, Tove! Hyggelig at du likte bildet Vakkert lys i dobbel forstand. Heldige dere der oppe som får oppleve dette. Tror muligens jeg ville dempet høylyset noe i v. kant, da det brenner litt i mine øyne. Tusen takk, Morten! Er enig i kritikken. Prøvde å dempe høylyset noe, men fikk litt sjenerende graderinger i himmelen. Melkøya er litt vrien da det nesten alltid er litt disig rundt og over vinterstid pga overskuddsvarmen der ute. Vanvittig bra Lars!! No skal jeg kjøpe en slik linse, er det denne linsen som også passer for 50D ?? Venter på svar, så bestiller jeg! 24mm'rn passer til både crop og fullformat, men tror den kan bli litt "trang" til en del landskafs- og nordlysfotografier med kameraer med brennviddeforlengelse. Fantastisk blanding av lys Takker & bukker, Frode A Endret 16. september 2011 av Lars Mathisen Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ei ramme her så er det klart-kjempefint Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Veldig fin farge-combo komposisjon. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 OOOaoo -for et bilde Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Mange takk for den hyggelige responsen på bildet Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Nydelig foto:) liker hvordan bilde deles i to av ulike fargenyanser:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg