guch2204 Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Hei, trenger ny vinterjakke. Så trenger nettsider hvor jeg kan se, evt bestille Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) billigejakker.com e: Sånn på ekte aner jeg ikke, men du kan jo sjekke countryattire.com Endret 16. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Fjellräven og Canada Goose kan anbefales. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Gjerne i en størrelse større enn du trenger. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Vinterjakker er jo som regel veldig store, så å gå for vanlig størrelse er jo normal sett ikke noe problem. Du vil nok få plass til det du trenger av tykkere gensere under. Kjøpte en Kodiak parka fra Fjallräven i dag, og den var stoor i medium. Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 billigejakker.com e: Sånn på ekte aner jeg ikke, men du kan jo sjekke countryattire.com selger de ekte canada goose jakker på billigejakker.com da? Ser at de selger jakker til drøyt 2000,- bare! For godt til å være sant.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 billigejakker.com e: Sånn på ekte aner jeg ikke, men du kan jo sjekke countryattire.com selger de ekte canada goose jakker på billigejakker.com da? Ser at de selger jakker til drøyt 2000,- bare! For godt til å være sant.. Det var tull, det er 100% scam. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Varm losjakke holdt ned mot 20 minus for meg! 90% ull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå