Erratum Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er ikke det happy hour nå? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvorfor får jeg ikke spilt noen UT kamper? Prøvde meg også på H2H season, men blir logga ut etter hver kamp, uansett vinn eller tap, veldig irriterende ass. Noen som har det samme problemet? Eller vet hva jeg kan gjøre?? Har vært sånn i ca 2mnd nå :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er ikke det happy hour nå? Du var litt for sein. Hvorfor får jeg ikke spilt noen UT kamper? Prøvde meg også på H2H season, men blir logga ut etter hver kamp, uansett vinn eller tap, veldig irriterende ass. Noen som har det samme problemet? Eller vet hva jeg kan gjøre?? Har vært sånn i ca 2mnd nå :/ Tror du må ta kontakt med enten ISP leverandøren din og/eller EA support og forklare hva som skjer. For uansett hva folk sier at de blir logget av ofte så syns eg ditt tilfelle er litt i overkant ekstremt. Eg har aldri det problemet og får spilt kamper når eg måtte ønske. Snakk med EA her: https://help.ea.com/ 1: Trykk på "Talk to a game advisor" litt nede til høyre 2: Logg inn 3: Skriv hvilket spill det gjelder og trykk på det når det dukker opp i listen (enten Fifa 2012 eller Fifa 2012 Ultimate team) 4: Velg plattform 5: Velg så "Live chat" 6: Vent til en kundebehandler er ledig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er ikke det happy hour nå? Du var litt for sein. Hvorfor får jeg ikke spilt noen UT kamper? Prøvde meg også på H2H season, men blir logga ut etter hver kamp, uansett vinn eller tap, veldig irriterende ass. Noen som har det samme problemet? Eller vet hva jeg kan gjøre?? Har vært sånn i ca 2mnd nå :/ Tror du må ta kontakt med enten ISP leverandøren din og/eller EA support og forklare hva som skjer. For uansett hva folk sier at de blir logget av ofte så syns eg ditt tilfelle er litt i overkant ekstremt. Eg har aldri det problemet og får spilt kamper når eg måtte ønske. Snakk med EA her: https://help.ea.com/ 1: Trykk på "Talk to a game advisor" litt nede til høyre 2: Logg inn 3: Skriv hvilket spill det gjelder og trykk på det når det dukker opp i listen (enten Fifa 2012 eller Fifa 2012 Ultimate team) 4: Velg plattform 5: Velg så "Live chat" 6: Vent til en kundebehandler er ledig. Ja, skjønner ikke hva det er ass :/ MEn TUSEN TAKK for nettsiden, fant ikke den Livechat, men har sendt dem mail så får jeg bare vente og se Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Etter du har valgt hvilken plattform det er skal det dukke opp tre valg under der, men om ikke live chat var "opplyst" i blått så var det ikke tilgjengelig akuratt da du prøvde. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hater at det fortsatt står "Defenders are here" men pakken ikke er tilgjengelig lenger. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 De er ikke bare i den til 50.000, de finnes i de til 7500 også. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 De er ikke bare i den til 50.000, de finnes i de til 7500 også. Har ikke hatt stor hell med den til 7500. Ingen pakker forsåvidt. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kjøpte en 7500 pakke i dag og fikk en Arsenal spiller IF. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen som har en Nani 86 IF jeg kan få for ca 120k Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jCv6qGc9bcvyu Mitt nye Bundesliga lag. Finnes det en bedre LB jeg kan bruke (evt. silver)? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jCv6qGc9bcvyu Mitt nye Bundesliga lag. Finnes det en bedre LB jeg kan bruke (evt. silver)? Farfan må være et opplagt valg som HM. Spesielt å ha Podolski alene på topp i 4-5-1, men er vel få som bryr seg om sånt Jeg er drittlei av å bli frakobla nå, er 50/50 sjanse for å bli frakobla, og alltid etter kampene. Ingen hakking underveis. Da må det være noe annet enn min internettlinje det er noe galt med? Endret 10. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jCv6qGc9bcvyu Mitt nye Bundesliga lag. Finnes det en bedre LB jeg kan bruke (evt. silver)? Nei, dessverre. Kan dog bruke Evra eller Marcelo som vil linkes til enten Naldo eller Ribery hvis du ikke bryr deg så mye om at alle skal være fra bundesliga, men han vil vel ikke få full chemistry(?). Syns forøvrig spissvalget ditt er litt rart, men det er nå bare meg Hadde gjort om Podolski til CAM og satt inn Mario Gomez, hvis du legger inn i boksen ofte. Selv om han ikke har høye verdier på verken shooting eller andre stats på FUT Web, er han en fantastisk god spiller. Han har blant annet skyhøye stats i avslutninger innenfor 16-meter, volley, skuddstyrke, styrke og angrepsplassering (noe som gjør at han går på gode løp i tillegg til at innleggene treffer ham hver gang). En drøm å ha på laget Noen som har vært heldige med pakker? Brukte nesten 100.000 på pakker, men In Form-spillere kan jeg se langt etter Endret 10. januar 2012 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Starta netopp på igjen etter en pause i fra fifa! HATER å samle penger! går jo så sinnsykt treigt *whine* Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Faen, nå gidder jeg ikke mer i dag. Må være 5-6 kamper av de siste 7-8 hvor jeg har blitt frakoblet. Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Brukte 50k på pakker igår, fikk Eto`o og Richards. Synd Eto`o "bare" kostet 28k. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som kan forklare dette veldig enkelt og greit for meg? Skjønte ingenting av hva jeg skulle gjøre http://fifaaddiction.com/fifa-issues/fifa-connection-issue-fix Takk til den som gidder Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Nei, dessverre. Kan dog bruke Evra eller Marcelo som vil linkes til enten Naldo eller Ribery hvis du ikke bryr deg så mye om at alle skal være fra bundesliga, men han vil vel ikke få full chemistry(?). Syns forøvrig spissvalget ditt er litt rart, men det er nå bare meg Hadde gjort om Podolski til CAM og satt inn Mario Gomez, hvis du legger inn i boksen ofte. Selv om han ikke har høye verdier på verken shooting eller andre stats på FUT Web, er han en fantastisk god spiller. Han har blant annet skyhøye stats i avslutninger innenfor 16-meter, volley, skuddstyrke, styrke og angrepsplassering (noe som gjør at han går på gode løp i tillegg til at innleggene treffer ham hver gang). En drøm å ha på laget Podolski fungerer som bare det på topp, med en god fart og et dødelig venstreben (både langskudd fra distanse og plasserte finesseskudd innenfor 16-meteren). Slår sjelden innlegg, så trenger ingen god targetman i boksen heller. Her er det L1/LB+trekant/Y som gjelder. Endret 11. januar 2012 av joalim Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Nei, dessverre. Kan dog bruke Evra eller Marcelo som vil linkes til enten Naldo eller Ribery hvis du ikke bryr deg så mye om at alle skal være fra bundesliga, men han vil vel ikke få full chemistry(?). Syns forøvrig spissvalget ditt er litt rart, men det er nå bare meg Hadde gjort om Podolski til CAM og satt inn Mario Gomez, hvis du legger inn i boksen ofte. Selv om han ikke har høye verdier på verken shooting eller andre stats på FUT Web, er han en fantastisk god spiller. Han har blant annet skyhøye stats i avslutninger innenfor 16-meter, volley, skuddstyrke, styrke og angrepsplassering (noe som gjør at han går på gode løp i tillegg til at innleggene treffer ham hver gang). En drøm å ha på laget Podolski fungerer som bare det på topp, med en god fart og et dødelig venstreben (både langskudd fra distanse og plasserte finesseskudd innenfor 16-meteren). Slår sjelden innlegg, så trenger ingen god targetman i boksen heller. Her er det L1/LB+trekant/Y som gjelder. Poenget er at Podolski ikke er spiss IRL. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har en IF Nagatomo 4 - 5 - 1 som jeg kan være villig til å bytte hvis noen har noe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå