Emils. Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Da fikk jeg solgt laget mitt Det gikk for 110 $ på ebay i løpet av 5 minutter! Kunne sikkert fått mer for det, men lett å være etterpå klok. Endret 7. januar 2012 av Emils1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da fikk jeg solgt laget mitt Det gikk for 110 $ på ebay i løpet av 5 minutter! Kunne sikkert fått mer for det, men lett å være etterpå klok. Hvilke spillere hadde du? Tenker å selge mitt også http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hlMUMY2UbctJh Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Er det noen begrensninger på antall spillere man kan ha i klubben? Vurderer å lage et tredje lag. Vil jeg slite med moralen på spillerne på et lag, hvis laget må hvile noen kamper? Edit: vil et lag med bare spanjoler, men fra forskjellige ligaer, få 100 i lagkjemi og 9 på hver enkelt? Endret 7. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da fikk jeg solgt laget mitt Det gikk for 110 $ på ebay i løpet av 5 minutter! Kunne sikkert fått mer for det, men lett å være etterpå klok. Hvilke spillere hadde du? Tenker å selge mitt også http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hlMUMY2UbctJh Hadde fult Chelsea lag inkl IF + 1.7 mill coins Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det noen begrensninger på antall spillere man kan ha i klubben? Vurderer å lage et tredje lag. Vil jeg slite med moralen på spillerne på et lag, hvis laget må hvile noen kamper? Edit: vil et lag med bare spanjoler, men fra forskjellige ligaer, få 100 i lagkjemi og 9 på hver enkelt? Du kan ha så mange du vil. Jeg er over 1000 ting i klubben, ikke bare spillere da. Har også lag fra alle de store ligaene og nasjonene, sånn at jeg har hviss det skulle bli en turnering der jeg trenger dem. Så lenge formasjoner og posisjoner er korrekt, så vil du få 9 i kjemi på alle spillerne og 99 i kjemi på laget. 1 Lenke til kommentar
snitch Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Vet noen om IF LAvezzi er verdt pengene eller er den vanlige bra nok? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Scholes har jo gjort comeback. Vil han da komme på Ultimate Team? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Scholes har jo gjort comeback. Vil han da komme på Ultimate Team? Han burde det. Med fart på 53, når Raul har 63. Lurer på hva EA tenkte da de ga van Buyten en fart på 29, som må kvalifisere for paralympics. 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Aldri hatt noe problem med EA serverne egentlig. Men nå logger de meg ut annet hvert minutt her.. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva er greia med spillere som er skadet i 1 kamp, og så er de skadet etter en kamp også? Står som reserve, under SKA. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Da fikk jeg solgt laget mitt Det gikk for 110 $ på ebay i løpet av 5 minutter! Kunne sikkert fått mer for det, men lett å være etterpå klok. Hvilke spillere hadde du? Tenker å selge mitt også http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hlMUMY2UbctJh Du får 500 av meg for det laget Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Setter opp nok et lag, noen som ikke vil få 9 i kjemi her? Mulig å bytte om på D. Luiz og Santana, og få Cech i mål? Hva vil Adler evt få? Dømt til å bruke Weidenfeller? Höwedes må muligens tunes siden han er ganske treg, men det kan jeg leve med. Endret 9. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvis en spiller (her keeperen) bare har en link, så vil det holde med den dårligste linken (liga) funke for 9. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvis en spiller (her keeperen) bare har en link, så vil det holde med den dårligste linken (liga) funke for 9. Glimrende, Adler vil jo være gull. Da er det bare å spare og selge unna, det laget her har jeg tro på. Takker. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Kommer noen syke IF-er denne uka."Gleder"meg til og møte IF Casillas. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Merkelig system av EA på Fifpro laget. Casillas og forsvarspillerne i dag. Midtbanen og spissene har ikke kommet ut enda. Jeg kommer ikke til å kjøpe mange pakker (2-3 maks), men jeg venter til spissene kommer. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Dani Alves er nå spillets raskeste! Selv om resten av laget ikke har kommet enda. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvordan får dere råd til alle stjernespillerne? ;o Bruker dere ekte penger eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå