NyttVisningsnavn Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Den pakken var da ikke maks 80-ratede spillere? Jeg fikk både Villa, Young x2 og IF Coloccini Mulig det men når jeg kjøper pakker har jeg bare fått gode spillere i den til 7500. Tenkte å skaffe meg Lampard IF må vel selge Messi da. Du tror ikke det kan ha noe med antall 7500-pakker du har kjøpt vs de dyrere pakkene? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er en grunn til at jeg bare kjøper de. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er en grunn til at jeg bare kjøper de. Samme her, jeg gidder ikke spille 1000 kamper for og bygge en pengesum Men jeg har tjent fett på og Kjøpe & Selge egentlig Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvilke twitter account bør jeg følge for å få oppdatert meg på disse happy-hour tilbudene? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 https://twitter.com/#!/search/RomilyBroad https://twitter.com/#!/AlistairReid Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 og https://twitter.com/#!/TheRealGraoully Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har en følelse på at Mr Gerrard får IF kort, har NIF av Gerrard så jeg lure på om jeg skal selge det.. Tror også Kompany får IF pga MOTM mot Liverpool i går. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ikke Gerrard nei. http://www.ea.com/uk/football/news/fut12-totw-040112-02 Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Aha har ikke sett enda Sweet!!! IF Bellamy! ,har akkurat byttet til Kantspillere igjen! Endret 4. januar 2012 av ddarkyy Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 What the... Nettopp en DANNY SIMPSON som ble solgt for 4200 coins... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg vil ha happy hour! Hvilke pakker er å anbefale? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Den til 7500 er en sikker vinner. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Latterligste jeg har opplevd på FIFA 12 så langt, tapte nettopp 5-0, hvor alle scoringene var headinger. Fyren produserte bare én eneste ordentlig sjanse og da scoret han naturligvis ikke. Helt ufarlig ellers. Så hvis du møter KarlMarxStadt, med Juventus-logo og Juventus-drakter, så er du safe om han ikke får slå innlegg. Stilte selv med ganske habile hodespillere i Djourou og Kaboul, med henholdsvis 80 og 84 i heading, men Cissé/Klose var jeg sjanseløs mot. Endret 5. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er det noen som har en Wynne til overs til meg? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Latterligste jeg har opplevd på FIFA 12 så langt, tapte nettopp 5-0, hvor alle scoringene var headinger. Fyren produserte bare én eneste ordentlig sjanse og da scoret han naturligvis ikke. Helt ufarlig ellers. Så hvis du møter KarlMarxStadt, med Juventus-logo og Juventus-drakter, så er du safe om han ikke får slå innlegg. Stilte selv med ganske habile hodespillere i Djourou og Kaboul, med henholdsvis 80 og 84 i heading, men Cissé/Klose var jeg sjanseløs mot. Klose er en veldig god hodespiller så anbefaler deg å kjøpe Vidic eller Terry. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Klose er en veldig god hodespiller så anbefaler deg å kjøpe Vidic eller Terry. Klose scoret bare ett. Kommer til å ta år og dag før jeg får råd til Vidic, Terry skal jeg ALDRI ha. Vidics fart må man vel tune'e før hver kamp, han er jo en kjempe-sinke hvis jeg husker riktig. Men da har jeg nok råd til det. Skal sies at PL-laget er reservelaget og langt fra "ferdig". Defoe er bestemann Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Vermaelen er en god hodespiller og koster vel under 10.000. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er ikke headinger ordentlige sjanser? Stiller det på lik linje som å løpe fra forsvaret. Når man har valgt spillere som har ekstremferdigheter på hodet må man jo nesten bruke den. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Er ikke headinger ordentlige sjanser? Stiller det på lik linje som å løpe fra forsvaret. Når man har valgt spillere som har ekstremferdigheter på hodet må man jo nesten bruke den. Jeg skjønner at han både hadde gode hodespillere og selv er god på innlegg og headingen, men generelt heller jeg mot nei. Det er fordi det for de aller fleste handler om flaks, og jeg tenker at dersom jeg slipper inn slike mål så har jeg hatt uflaks og det var ikke noe som jeg fikk gjort så mye med. "Sånt skjer". Flaks-faktoren øker når spillere som Djourou og Kaboul ser ut som to potetsekker. Markeringen var ganske ok. Ser fryktelig dumt ut å angripe sentralt i banen maks en håndfull ganger i løpet av kampen. Han trakk ut mot kanten uansett situasjon. Angående raske spillere er det ganske spesielt at Eto'o har blitt "verdens beste fotballspiller" etter at han gikk til AM. Møtte han for første gang i går. Det var ikke gøy. Endret 5. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har Eto'o for en spiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå