Bob Sacamano Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 24 sjeldne gullspillere til 199 kroner/100.000 coins på Happy Hour. Den samme pakken til halv pris og 12 spillere er også ute. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 24 sjeldne gullspillere til 199 kroner/100.000 coins på Happy Hour. Den samme pakken til halv pris og 12 spillere er også ute. Juks å kjøpe pakker for cash. Noen som er med på en UT-kamp? PSN: DBM1604. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Juks og juks, er bedre enn å bruke 100.000 på pakker som bare gir deg maks 80 ratede spillere. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 fortsatt problemer med UT kampene, blir fortsatt logga av, INGENTING jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 24 sjeldne gullspillere til 199 kroner/100.000 coins på Happy Hour. Den samme pakken til halv pris og 12 spillere er også ute. Juks å kjøpe pakker for cash. Noen som er med på en UT-kamp? PSN: DBM1604. Ikke at jeg slo til på tilbudet, ble skuffa Skal jeg først bruke coins på pakker vil jeg ha bedre tilbud enn det, hadde vel kanskje fått Hummels hvis jeg var ekstremt heldig Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 fortsatt problemer med UT kampene, blir fortsatt logga av, INGENTING jeg kan gjøre?? mener å ha lest at 2% sliter med dette. Visnok ingen løsning... Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Den pakken var da ikke maks 80-ratede spillere? Jeg fikk både Villa, Young x2 og IF Coloccini Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Den pakken var da ikke maks 80-ratede spillere? Jeg fikk både Villa, Young x2 og IF Coloccini Mulig det men når jeg kjøper pakker har jeg bare fått gode spillere i den til 7500. Tenkte å skaffe meg Lampard IF må vel selge Messi da. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) snip Endret 11. mai 2012 av tnu001 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det slik at man kan avbryte kampen med en gang uten at det går som quit'ing og tap av fremtidige inntekter? Regn og snø/is er virkelig noe dritt som jeg helst håper å unngå. Er ikke veldig keen på å bruke uthvilte spillere på det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Spørs hva du mener med " med en gang". Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Spørs hva du mener med " med en gang". Så fort som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Er det slik at man kan avbryte kampen med en gang uten at det går som quit'ing og tap av fremtidige inntekter? Regn og snø/is er virkelig noe dritt som jeg helst håper å unngå. Er ikke veldig keen på å bruke uthvilte spillere på det. Nei. Dumt at vi ikke kan velge dette selv, når det i tillegg er flere glitches når det kommer til snøværet, slik som at f.eks hele banen lyser opp når det snør. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hadde jo bare blitt tull hvis man kunne quittet før 5 min i UT. Møter man et bra lag så hadde folk quitta. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Om du først er kommet inn i kampen, i det hele tatt før dommeren har blåst så kan du ikke det nei. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hadde jo bare blitt tull hvis man kunne quittet før 5 min i UT. Møter man et bra lag så hadde folk quitta. Ser den, men da skulle jeg gjerne ha huket av for å slippe snø og regn. Det er en lidelse å spille de kampene Av og til møter man en luring med 40 i kjemi (jeg skal ikke si noe ), som raser inn mot angriperen og satser alt på ett kort. Fyren kødda ikke. Endret 2. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Om du først er kommet inn i kampen, i det hele tatt før dommeren har blåst så kan du ikke det nei. Ok, takk. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Langhus ja, mitt lag heter Drøbak frogn Endret 3. januar 2012 av Kannath Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Kastet meg på den trenden her. Da er det i større grad opp til meg hva slags lag jeg har lyst til å møte. CM på 56 og ST på 59 spiller i feil divisjon og CM har bare 7 i kjemi, får det innvirkning på han jeg bytter inn (som normalt har 9)? Endret 3. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
afromanjohan Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette var mitt lag, sparer opp til Lahm eller Özil i øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå