kong_gabby Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Mulig moralen? Ellers så skjer det fra tid til annen at ikke alt stemmer. Moral har jeg ikke sett på i det hele tatt. Jeg begynte først å lure på om det hadde noe med banen å gjøre, men det regna ikke. Han med lavest moral ligger nå på 89, har to på 91 og de andre ligger på rundt 95 og oppover. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 De er i ferd med å utvikle Tevez syndrom. Pass på, for snart kommer de til å nekte å gå på banen i det hele tatt. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 De er i ferd med å utvikle Tevez syndrom. Pass på, for snart kommer de til å nekte å gå på banen i det hele tatt. Hehe? :!: Håper at Tevez-grensa ligger på 85 da, så jeg har litt å gå på. Lenke til kommentar
fjoera Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Happy hour nå folkens. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Ny scoringsrekord :!: spilte med 8 reserver fra start for å hvile de andre. Det beste er at jeg fikk 0-1 i fleisen etter 3 min og bytta da keeper, og han endte opp med 9.80 da kampen var "over" Endret 30. desember 2011 av LHUS 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Ok, hvordan hindrer jeg GALE afrikanere i å gnåle NON STOP med mic i en hel omgang, uten å slå av lyden på tv'en? Turnering kan jeg bare glemme, så ofte som jeg blir frakobla. Vunnet to kamper på rad og blitt frakobla etter begge. Endret 30. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
snitch Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har scort 2 ganske fine mål på UT http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/106888795 http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/108304770 Må si meg fornøyd med de og fikk faktisk en melding fra han ene om jeg hadde en youtube kanal 2 Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har scort 2 ganske fine mål på UT http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/106888795 http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/108304770 Må si meg fornøyd med de og fikk faktisk en melding fra han ene om jeg hadde en youtube kanal Skulle jo nesten tro det var FIFA Street du spilte Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har scort 2 ganske fine mål på UT http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/106888795 http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/108304770 Må si meg fornøyd med de og fikk faktisk en melding fra han ene om jeg hadde en youtube kanal Fikk Maicon-flashback på det andre Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Vurderer å kjøpe inn et Bundesliga-lag. Er det noen som ikke vil få 9 i kjemi her, og kan jeg risikere å ikke få 100 totalt? Tar også gjerne imot tips, særlig forsvaret skriker jo etter forsterkninger. 4-2-3-1 Schürrle (tysk, Leverkusen) Kagawa (japansk, Dortmund) Podolski (tysk, Köln) Farfan (peruviansk, Schalke) Bender (tysk, Dortmund) Jones (amerikansk, Schalke) Bastians (tysk, Freiburg) Santana (brasiliansk, Dortmund) Höwedes (tysk, Schalke) Castro (tysk, Leverkusen) Adler (tysk, Leverkusen) Endret 1. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Så lenge alle er fra Bundesliga vil de hvis de benyttes i rett posisjon og med rett formasjon gi deg topp kjemi. Med rett formasjon på alle spillerne kan også et par benyttes i en annen posisjon en den de ønsker å spille i, men du bør også ha en manager med rett formasjon, og helst da tysk. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Så lenge alle er fra Bundesliga vil de hvis de benyttes i rett posisjon og med rett formasjon gi deg topp kjemi. Med rett formasjon på alle spillerne kan også et par benyttes i en annen posisjon en den de ønsker å spille i, men du bør også ha en manager med rett formasjon, og helst da tysk. Ok, takker. Er vel bare Farfan som ofte vil ha feil posisjon, men han jeg gjøre om til SOM hvis jeg bare finner HM og HV. Blir jo høyrekant i praksis. Endret 1. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Farfan er RW? Han vil få 7 i kjemi hvis du bruker han som CAM. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Farfan er RW? Han vil få 7 i kjemi hvis du bruker han som CAM. Jeg har stort sett funnet han som HM, eller RM som det kanskje blir på engelsk. Jeg trodde han var mer offensiv IRL. Gidder ikke å ha han på 7, hvis jeg kan få han på 9 som SOM/CAM. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du får han ikke som 9 på CAM. Det høyeste du kan få han som er 7. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Du får han ikke som 9 på CAM. Det høyeste du kan få han som er 7. Hm, nå hadde jeg helt glemt at det sikkert ikke finnes posisjonskort for "HM > SOM". Fuck. Men muig at han fortsatt er bedre enn andre jeg kan sette som SOM. Hvor svekket blir han med 7? Endret 1. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg spilte med Neymar som 7 i over 100 kamper. Merka ikke mye (om noe) forskjell mellom 7 og 9. Men personelig ville jeg heller gått for Götze som CAM. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg spilte med Neymar som 7 i over 100 kamper. Merka ikke mye (om noe) forskjell mellom 7 og 9. Men personelig ville jeg heller gått for Götze som CAM. Jeg foretrekker Farfan foran Götze, hvis vi ser bort ifra HM/SOM-problematikken. Men jeg gjorde helomvending siden forsvaret virket ganske skralt, og ser på PL og 3-4-3 isteden. Noen problemer her, Djorou vil få 9? Johnson Defoe Kalou Etherington Milner Ramires N'Zogbia Djorou Toure D.Luiz Cech Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er det bare spillere fra 1 liga, og alle spillerne er i riktig formasjon og posisjon. Så vil de få 9 som en sa før. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er det bare spillere fra 1 liga, og alle spillerne er i riktig formasjon og posisjon. Så vil de få 9 som en sa før. Var ikke sikker på om det var lagkjemi eller spillerkjemi, men ok. Flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå