kong_gabby Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Trade pile Mulig det. Ble frakobla og måtte inn på nytt nå, og det første bildet som kommer opp er spillerkortet, ikke "spill kamp" osv. Uansett, takk for forslaget, hadde ikke tenkt tanken selv siden jeg ikke hadde sendt han dit Edit: bronselag virker som sløsing av tid og penger, har bygget opp et rent belgisk bronselag som ser ut til å være nøyaktig så dårlig som tallene skulle tilsi. Spilt både med og uten bruk av ferdighetskort, og prøvde ut det her mot både gode og dårlige lag. Hva er greia med bronselagene? Virker som at det laget her bare er å selge unna. Endret 26. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Du må nok sikte etter bedre bronzespillere en det der. Prøv å bygg et lag med kun rare bronze spillere (engelske, koreanske eller franske er gode spillere å søke etter når det gjelder bronzelag). Keeper: Gå for en keeper med 60+ i alle stats bortsett fra fart. Forsvar: RB og LB: Gå for en back med 70+ pace og 60+ def og heading. CB: Gå for en midtstopper med 60+ pace, defending og heading. Midtbane: Gå for en spiller med jevne stats, gjerne 60+ i alt. Kantene burde ha 80+ pace (tenk på hvilken posisjon de spiller i, en CDM burde ha høy defence, heading og passing stats, mens en CAM burde fokusere mer på pace, shooting og dribling). Angrep: Gå for en spiss med 80+ pace og 60+ shooting. Klarer du å bygge et slikt lag med god chemestry, så tror jeg du vil få mye bedre ut av et bronzelag. Endret 26. desember 2011 av joalim 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bHe9GWyqbckYr Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Anbefaler søvlag til alle som ikke har mye cash. Har dette laget her, 14 strake seiere, ingen tap. Koster heller ikke veldig mye, 15K kanskje. De på benken funker også veldig bra, så er bare å kjøpe undervei. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hEZwYXaZbclim Endret 26. desember 2011 av Teipball Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er dt mulig å spille UT turnering nå? Eller blir man fortsatt logga ut etter en kamp?? VELDIG irriterende det her ass :/ Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Har en spiller som er SDM og spiller høyre indreløper i 4-3-1-2, og har da 7 i kjemi. Vil han få 9 om jeg gjør han om til SM? Gjorde susen det, men kosta skjorta. Endret 27. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
kruse Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har et rent Liverpool-lag. Reina Johnson IF Skrtel Agger Enrique Lucas IF Gerrard Adam IF Downing Carroll Suarez IF I tillegg til dette selger jeg spillere som David Luiz, Nani, Hernandez, Essien, Ramires, Valencia, Carrick, Fletcher etc. PS3 Lenke til kommentar
snitch Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kaWOKZ3jbclDe Vil anbefale og ikke ha gullspillere på benken til et bronselag, siden du vil møte litt bedre lag. Hvis du ikke vil ha en større utfordring vel og merke. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Lå under med 2-0 etter 15 min, og han hadde vel også et skudd helt på innsiden av stolpen på samme stilling. Men snudde til 4-2, og mistenker at en kontroll gikk dukken :!: stilte i tillegg med slitne spillere, men det vet vel ikke han. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Har solgt Brasillaget, og gått tilbake til PL. Neste lag blir BBVA, når jeg får råd til Ronaldo. Mitt nye PL-lag Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Mitt første "ferdige" lag. Middelmådig, men liker det likevel. Mandanda og Gameiro kostet meg 1200 og 750 Endret 28. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hUCMtSghbcmwi Mitt nye lag.. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Mitt første "ferdige" lag. Middelmådig, men liker det likevel. Mandanda og Gameiro kostet meg 1200 og 750 Prøv og spar opp til IF Nolan Roux, han er helt sinnsyk.. koster rundt 14000,- Du får han for en del mindre da men. ja Endret 28. desember 2011 av ddarkyy Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Mitt første "ferdige" lag. Middelmådig, men liker det likevel. Mandanda og Gameiro kostet meg 1200 og 750 Prøv og spar opp til IF Nolan Roux, han er helt sinnsyk.. koster rundt 14000,- Du får han for en del mindre da men. ja Takk for tipset, får se på han når jeg får råd. Førstepri nå er å skaffe meg et "avlastningslag". 2-0 ved pause :!: Edit: hvordan endrer jeg straffeskytter før kampen? I kamp virka det dødfødt å bruke R2. Endret 28. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 ^Tror ikke det er mulig å endre straffeskyter før en kamp på FUT. Men tror du kan endre dette i selve kampen hvis du pauser å går inn på lagledelse. Btw, har laget et nytt lag nå; http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dBmQawtObcmEi Irsk liga ftw! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Rakettforskning. Hold inne R2, bla deg nedover til den du vil ha, trykk X. Men HOLD INNE R2 når du blar. 1 Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Har manageren noe å si for lagkjemien, og spiller det noen rolle hvilket land han kommer fra? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Rakettforskning. Hold inne R2, bla deg nedover til den du vil ha, trykk X. Men HOLD INNE R2 når du blar. Aha, ett enkelt trykk kom jeg ikke langt med. Holdt ikke lenge nok til å få opp noe som helst Hvordan velger jeg hvilken drakt som skal være hjemmedrakt og hvilken som skal være bortedrakt? Når jeg gjør en drakt aktiv så blir den jo automatisk bortedrakt. Hvilke drakter har dere? Jeg kjøpte inn Flamengos bortedrakt, som jeg tenkte å ha sammen med Benficas bortedrakt inntil videre. Har manageren noe å si for lagkjemien, og spiller det noen rolle hvilket land han kommer fra? Haha, endelig noe jeg kan svare på. Ja på første, aner ikke (tvilsomt?) på siste. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Et kort med en hjemmedrakt blir hjemmedrakt når du aktiverer kortet, og det samme med bortedrakten. Det står nederst på kortet om det er hjemme- eller bortedrakt Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Et kort med en hjemmedrakt blir hjemmedrakt når du aktiverer kortet, og det samme med bortedrakten. Det står nederst på kortet om det er hjemme- eller bortedrakt Begge er bortedrakter. Vet ikke om jeg skjønte hva du mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå