kong_gabby Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 han er vel forsåvidt mer offensiv sentral midtbane, altså SOM/CAM og da kan man jo gjøre han om til SM/CM Der er jeg uenig, men uansett skal han ikke spille til høyre. Høyre indreløper tilsvarer fortsatt sentral midtbane. Og på spillet er han oppført sentralt i banen, ikke ute til venstre, så samme hvor uenig du er så er han slik på spillet Ja, men på feil side. Jeg snakker bare om hva som er hans egentlige posisjon, ikke hva EA har satt opp. Da ville jeg endret til VV. Fortsatt ingen regler som sier noe om hvor man MÅ bruke spillerne, men det så dumt nok ut til at jeg valgte å kommentere det. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Berbatov som CAM er artig. Rooney er sikkert knallbra som CAM, men han koster også langt mer enn jeg har tilgjengelig... Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Kjedelig med Fifa.. Har bra UT lag, men jeg blir disconnecta etter hver kamp, har sånn ca 95+ tap nå.. Spiller selv om jeg blir DC'a. Nå orke jeg ikke mer Men jeg gikk over til karrieremodus bare for og kjøpe spillere osv.. Kjedelig og spille kamper der mot AI, eneste som skjer er jo sving/vendinger/ned til dødlinja.. samme samme dritten hele tiden. Hater at EA gir effen i kundene. Sorry whine post Endret 22. desember 2011 av ddarkyy Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Så Modric som S i går :!: Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Så bruk web appen så er det problemet løst. For alle kjøp? Hørtes tungvint ut. Er vel ikke noe mer tungtvint å bruke en pc til å søke etter spillere enn en PS3/X260? Å søke etter spillere er tungtvint på alle plattformer, spesielt når man ikke kan søke på navn. Ta Man Utd som eksempel, skal du ha Rooney så kan det ta lang tid å finne en Rooney som du vil ha når det er 3 engelske spisser i Man Utd. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Så bruk web appen så er det problemet løst. For alle kjøp? Hørtes tungvint ut. Er vel ikke noe mer tungtvint å bruke en pc til å søke etter spillere enn en PS3/X260? Å søke etter spillere er tungtvint på alle plattformer, spesielt når man ikke kan søke på navn. Ta Man Utd som eksempel, skal du ha Rooney så kan det ta lang tid å finne en Rooney som du vil ha når det er 3 engelske spisser i Man Utd. Jeg mente at det kan være tungvint å veksle mellom konsoll og PC, hvis man først sitter og spiller. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Er bare til å gå ut av spillet. Skulle gjerne hatt FUT på mobilen og så jeg kune ha bedre oversikt. Endret 22. desember 2011 av Dummkopfs Lenke til kommentar
snitch Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Vet noen når neste Happy hour er? Føler EA er dårlig til å gi beskjed:( Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 De sier vel ikke fra, er jo litt av poenget at man ikke skal vite det. Men vanligvis er det enten mandag eller fradag klokka 7 for oss. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Og kl. 01. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 De sa ifra i fjor gjennomn podcastene de hadde. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 De sier vel ikke fra, er jo litt av poenget at man ikke skal vite det. Men vanligvis er det enten mandag eller fradag klokka 7 for oss. Jo de sier ifra på i hver eneste podcast de har. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hører ikke på de, så var ikke klar over det. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Men finner ikke pdcasten lenger. Ligger den ikke under media, men er ingen podcast der. Vet noen hvor den ligger? Luna, vet du når neste happy hour er eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Den var igår. Neste vet eg ikke. Kan si det her når eg vet, eller linke til podcasten. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Den var igår. Neste vet eg ikke. Kan si det her når eg vet, eller linke til podcasten. Takk Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Begynner "på nytt" enda en gang, og tenkte å planlegge litt denne gangen. Hva slags kjemi kan jeg regne med her? 4-3-1-2 Patricio (portugisisk, Sporting Lisboa) -> Etter hvert Casillas Coentrao Pepe Carrico (portugisisk, Sporting Lisboa) Pereira (portugisisk, Sporting Lisboa) Montillo (argentinsk, Cruzeiro) -> Er SOM, men tillater meg å gjøre han om til SM. Moutinho (Porto) Belluschi (argentinsk, Porto) Aimar (Benfica) Higuain Benzema Endret 23. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Kjøpte en bronsjepakke nå, og fikk 6 sjeldne kort. Trodde ikke det var mulig. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Noen her som har noen gode brasilianere som har lyst å bytte med meg? Har blandt annet Adebayor og Kolo Toure tilgjengelig. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Lite svar å få her, men jeg prøver igjen. Har keeper og sidebacker noen kjemi sammen? Endret 23. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå