Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er viktigere med den individuel kjemi enn lagkjemien. Har du et lag der alle har 9 i kjemi og bytter underveis i kampen med en spiller, så vil han få uansett 9 i kjemi, uansett hvem det er. Hvis du bruker IF spillere vill de blir bedre hvis de har 9 i kjemi.

Jeg har hørt at Julie Cæser ikke er noe god i spillet. Sikkert forskjellig smak, men vet o9m flere som ikke liker han. Så jeg ville nok ha gått for Buffon.

:)

Lenke til kommentar

@phunkie, hva slags stoppere har du i laget ditt?

Thiago Silva, David Luis, Chiellini og Lucio. Tror Julio Cesar blir den som vil passe best :)

Ville gått for Bufffon eller steklenburg. Regner med at du bruker Chiellini og T.Silva, så da vil de en av de keeperne få 9 i kjemi.

Lenke til kommentar

@phunkie, hva slags stoppere har du i laget ditt?

Thiago Silva, David Luis, Chiellini og Lucio. Tror Julio Cesar blir den som vil passe best :)

Ville gått for Bufffon eller steklenburg. Regner med at du bruker Chiellini og T.Silva, så da vil de en av de keeperne få 9 i kjemi.

Jeg spiller med Luiz og T.Silva med Brasil laget mitt. Chiellini og Lucio med Seria A laget mitt. Julio Cesar får 9 i kjemi med begge lagene :thumbup:

Det ble IF Julie Cæser! :p

Endret av phunkie
Lenke til kommentar

Her er laget mitt for øyeblikket!

Prem

David Silva som høyre indreløper? Hehe.

Hva er feil med det?

Jeg mente bare at han er venstrekant, irl. Selv om du eller noen andre har gjort han om til SM.

Edit: minner meg om en barndomskamerat som konsekvent brukte Roberto Carlos som høyre midtstopper på Fifa 99.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

han er vel forsåvidt mer offensiv sentral midtbane, altså SOM/CAM og da kan man jo gjøre han om til SM/CM

Der er jeg uenig, men uansett skal han ikke spille til høyre.

Høyre indreløper tilsvarer fortsatt sentral midtbane. Og på spillet er han oppført sentralt i banen, ikke ute til venstre, så samme hvor uenig du er så er han slik på spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...