Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert spurt om før, men hvor viktig er kjemien på en spiller? Si at jeg har et helt lag fra Premier League med 100 i kjemi, men så kjøper jeg en spiss fra en annen liga/et annet land som har ingen tilknytting til laget. Da får jo denne spilleren dårligere kjemi, betyr dette også at spilleren blir merkbart dårligere?

Endret av Jespio
Lenke til kommentar

Sikkert spurt om før, men hvor viktig er kjemien på en spiller? Si at jeg har et helt lag fra Premier League med 100 i kjemi, men så kjøper jeg en spiss fra en annen liga/et annet land som har ingen tilknytting til laget. Da får jo denne spilleren dårligere kjemi, betyr dette også at spilleren blir merkbart dårligere?

 

This. Lurte på det samme litt lenger fremme, men fikk dessverre ikke svar. Hvis man har 100 i kjemi, spiller det noen rolle at det er sort link mellom to spillere da? Blir de to merkbart dårligere eller hvordan funker det?

Lenke til kommentar

 

Droppe 5 bak :p

 

Kanskje en annen spiss en Dzeko. Torres, Van Persie f.eks.

 

@phunkie, hva slags stoppere har du i laget ditt?

Jeg hadde Torres, men han passet ikke helt inn i spillestilen min. Vil gjerne ha en kraftspiss som er både hurtig, sterk og en god avslutter, så har et lite problem med hvem jeg skal kjøpe...

 

Edit: Hvordan er IF Balotelli?

Endret av Jespio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...