NyttVisningsnavn Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Noen som har erfaring med 41212? Er de som spiller LM og RM merkbart mer defensive enn LW/RW i f.eks. 4321? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hyggelig at C. Ronaldo tok turen til laget mitt. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Når er happy hour? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Herregud for et skuddbein Leo Gago har! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har blitt ferdig med "superlaget" mitt nå. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fTJmyf02bcgTa Skulle likt å erstatte Hernanes, men må være brasilianer pga Neymar. Så vanskelig. Men har gått litt lei av laget, så tenkte å prøve noe nytt. Har begynt å lage et tippeliga og norge sølvlag, da det ikke er så dyrt. Men tenkte også å lage et bronsjelag. Noen tips til hvilke ligaer/land det lønner seg å gå for. Tenker 4-2-3-1 i formasjon. Noe som vil si at jeg ikke bruker kanter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Vinner ikke kamper lenger. Plutselig løper forsvarerne mine store runder når jeg bytter til dem. Hvordan i pokker skal man klare å stille gullag på 3,5 stjerner? Tenker da på den idiotcupen som er kommet på online delen. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har blitt ferdig med "superlaget" mitt nå. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fTJmyf02bcgTa Skulle likt å erstatte Hernanes, men må være brasilianer pga Neymar. Så vanskelig. Men har gått litt lei av laget, så tenkte å prøve noe nytt. Har begynt å lage et tippeliga og norge sølvlag, da det ikke er så dyrt. Men tenkte også å lage et bronsjelag. Noen tips til hvilke ligaer/land det lønner seg å gå for. Tenker 4-2-3-1 i formasjon. Noe som vil si at jeg ikke bruker kanter. Ikke dårlig, men jeg ville ha gjort om tevez til CF og Aguero til ST. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ikke dårlig, men jeg ville ha gjort om tevez til CF og Aguero til ST. Ja, men tror ikke Tevez blir for alltid på det laget. Blir litt for keitete. Veldig bra skudd, og sterkt. Men sliter litt med teknikken på han, og han er heller ikke av de raskeste. Vurderer SIF Higuain, og Robin van Persie isteden. Torres kunne også funket. Sliter litt på defensiv dødball siden det bare er Pique, T.Silva og Ramos som er gode på hodet. Hernanes er grei, men han sliter hvis han kommer i duell med typer som Drogba, Terry osv. Derfor hadde Van Persie vært god å ha. Håper på noen juleturneringer der med forskjellige lag. For har jo helt greie lag i alle de store ligaene og de store landslagene. Og da slipper jeg å bli lei også. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Finnes det happyhour i FUT 12? I så fall når? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er det ja. Følg med på Twitter eller EA sine sider blir det lagt ut podcaster med tidene. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 starta min første ultimate game idag, spilt online i 2 dager ca. starter et lag med spillere i 60 skills sona og noen 50. blir jo gøy tenger jeg. Første kamp møter et lag som består av halvparten 70 skills spillere. hmmm møter altså ikke lik motstand.... spilt i 4 min så bytter han inn 3 stk, silva og 2 til som var over 80 i skills. taper 5-0 han har 5 skudd..... jeg har 5 skudd på mål også. jeg har over 60% på ballbesittelse. menmen, får prøve noen kamper til for akkurat denne kampen var ikke gøy. noen tips? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Spill Bronze-cupen, der kan man ikke kjøre på med 80+ spillere på benken. Helt latterlig når man møter lag med Eto på topp og 3 stjerner på benken som bronzelag. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bronze-cupen er fylt med gode bronzelag da, som jeg imo sliter mer med en et helt gullag. Anbefaler deg å søke etter matcher helt til du finner en motstander med noenlunde like stats og lav kjemi. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bronze-cupen er eneste jeg har vunnet. Den adidas-driten er umulig. Folk har lag som koster over 1M... Silver-cup består stort sett av ekstremt raske lag. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 ble knust dem neste kampane 0-5 0-6 , har jo ikke sjanse. tok å begynte på one vs one sesong igjen. det var bedre hehe. 5-0 til meg første kampen Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ikke dårlig, men jeg ville ha gjort om tevez til CF og Aguero til ST. Ja, men tror ikke Tevez blir for alltid på det laget. Blir litt for keitete. Veldig bra skudd, og sterkt. Men sliter litt med teknikken på han, og han er heller ikke av de raskeste. Vurderer SIF Higuain, og Robin van Persie isteden. Torres kunne også funket. Sliter litt på defensiv dødball siden det bare er Pique, T.Silva og Ramos som er gode på hodet. Hernanes er grei, men han sliter hvis han kommer i duell med typer som Drogba, Terry osv. Derfor hadde Van Persie vært god å ha. Håper på noen juleturneringer der med forskjellige lag. For har jo helt greie lag i alle de store ligaene og de store landslagene. Og da slipper jeg å bli lei også. Jeg har Torres og jeg anbefaler han veldig. Jeg hadde han og Aguero på topp og jeg foretrakk Torres. Hadde Van Persie også, men jeg solgte han etter et par kamper fordi han er for treig for min spillestil. Han er ikke så god på hodet heller. Jeg håper det kommer noen nye IF spissere Premier League nå fordi jeg trenger en for å ha ved siden av Torres. Under 100k. Det hadde vært digg med Bent eller Agbonlahor i IF Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bronze-cupen er eneste jeg har vunnet. Den adidas-driten er umulig. Folk har lag som koster over 1M... Silver-cup består stort sett av ekstremt raske lag. Tror jeg har vunnet den cupen 10 ganger Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Adidas-cupen? Har ikke sjanse der. Forslag til rimelige forbedringer? Har rundt 80k. Veksler på formasjon mellom 4-3-2-1 og 4-3-1-2. Hadde en 4-1-2-1-2 squad fra BPL, men de "gode" spillerne ble plutselig så dyr i den formasjonen. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eXafTMm5bches Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen som vet hvor mange stjerner Remy har? Vurderer og kjøpe han i IF for å ha foran Nasri CF Adidas-cupen? Har ikke sjanse der. Forslag til rimelige forbedringer? Har rundt 80k. Veksler på formasjon mellom 4-3-2-1 og 4-3-1-2. Hadde en 4-1-2-1-2 squad fra BPL, men de "gode" spillerne ble plutselig så dyr i den formasjonen. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eXafTMm5bches Bytt ut hele forsvaret ditt og Bellamy med det første!! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Bellamy har jeg knapt brukt. Har hatt Sessegnon og Taarabt ute av possisjon på venstrekanten. Har også kjørt Valencia eller Ben Arfa. Hvilke spillere anbefales inn da? Har ikke akkurat lyst til å blåse 80k på Terry og Vidic (aner ikke hva de koster...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå