hazerd Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Forventet at Etherington skulle få IF, men viste ikke Nani fikk Forresten noen som vet hvilke spillere som er på benken? Edit: Nvm kjedelig og skuffende benk. Busquets får IF? Sissoko skulle hatt, men selvfølgelig EA er griske. Endret 14. desember 2011 av ddarkyy Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sliter med web-appen til UT, den forteller meg bare at det ikke ser ut til at jeg har et Ultimate Team, men jeg har vel 40-50 kamper med UT-laget mitt. Noen som har en løsning på det eller? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Går det an å få landslagsdrakter? Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Går det an å få landslagsdrakter? Desverre så går nok ikke det nei. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Busquets får IF? Sissoko skulle hatt, men selvfølgelig EA er griske. Busquets var kanskje banens beste under El Clasico så den er helt fair. I alle fall når Iniesta fikk en egen IF. Pazzini var overraskende for meg, han scoret vel heller ikke? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Pazzini er bare klasse Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Greia med at Vidic på FIFA 11 hadde 82 i pace, og på FIFA 12 har han 67? Kan jo fankern ikke bruke han for det går aaaaltfor sakte.. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Gi han pace cards da. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Pleier å komme gratis gaver på web appen kl. 01 hvis det er det du mener. Bare jeg som ikke har fått? Hehe. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Noen som er interessert i å kjøpe min CM Rooney 4-3-3? (XBOX) Funker som faen, har bra stats på defensivt så river og sliter i enhver motstander, men jeg vil ha SIF-Nani, derfor jeg vil selge Rooney :-) 2. målet mitt med Rooney: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/106043305 Si let me know hvis noen er interessert i å kjøpe han fra meg :-) (selger han billigere enn de CM-Rooney'ene som ligger ute på markedet) Endret 15. desember 2011 av Larsemão Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ser SIF-Nani ligger ute til 320k ca.. Tror dere prisen på han kommer til synke noe særlig? Eller vil den stige når han ikke lenger er tilgjengelig i pakker? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvordan ser man om en spiller er høyt eller lavt priset, hvis man vil prøve seg på litt trading og tjene cash på den måten? Må man bare ha kjøpt og solgt mye, og på den måten kjenne markedet? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Søk på spilleren det gjelder så ser du hvilke det er lagt inn bud på og hvilke som har lavest buy-now-pris. Evt bruk www.ultimatedb.nl Hmm... dilemma. Kjøpe IF Nani til 190 k + kjøpe Agüero, eller bruke alt på SIF Nani? Er syykt keen på SIF Nani, men spørs hvor stor forskjell det er ifra IF Nani.. EDIT: Klarte ikke dy meg: http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#fTlGcEKSbceGx Endret 15. desember 2011 av Larsemão Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Hmm... dilemma. Kjøpe IF Nani til 190 k + kjøpe Agüero, eller bruke alt på SIF Nani? Er syykt keen på SIF Nani, men spørs hvor stor forskjell det er ifra IF Nani.. Den største forskjellen mellom IF Nani og SIF Nani er nok en warm og fuzzy feeling! Sier ikke at det ikke er forskjell da. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hmm... dilemma. Kjøpe IF Nani til 190 k + kjøpe Agüero, eller bruke alt på SIF Nani? Er syykt keen på SIF Nani, men spørs hvor stor forskjell det er ifra IF Nani.. Den største forskjellen mellom IF Nani og SIF Nani er nok en warm og fuzzy feeling! Sier ikke at det ikke er forskjell da. Haha Får se hvordan han er å bruke. Men hvordan tror du prisene på SIF Nani vil forandre seg? Og hva med IF Nani? Vil han bli bare billigere og billigere? Endret 15. desember 2011 av Larsemão Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er prisen på SIF Podolski? Jeg lurer på om jeg gjorde et bra salg når jeg solgte han for 280k tidligere i dag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Xbox: 239K Ps3: 280K Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tenkte å begynne litt på nytt, i en annen liga enn den russiske. Skal derfor selge unna det som er å selge. Prøvde å søke litt på ultimatedb.nl, men ble ikke så veldig klok på det. Gjorde et testsøk på Bystrov og fikk opp det her. La inn riktig formasjon, men fikk ikke opp noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå