Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

LHUS: Consumables er dyrere nå pga turneringen som pågår. Folk spiller flere kamper nå enn hva de vanligvis gjør.

In-form: Hver uke blir "Ukens lag" gitt ut, der de spillerne, som har spilt best irl blir oppgradert og får dermed bedre skills. (du må kjøpe kortet på nytt, så det hjelper ikke å ha det "gamle" kortet".

Disse kortene er svarte i stede for gull, sølv og bronsje kort.

IF kort er oppgraderte utgaver av spillere:

http://gyazo.com/9eea639f3dc1331d64feacc87802a407

Ok, takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HVor fant du det, må jo være hacket, eller er det samme greie som med Messi?

Han var på markedet for noen minutter siden. Det er ekte, han ene EA-fyren (@TheRealGraoully) har bekreftet at det er Jose Enrique som har fått utdelt kortet selv :)

Da så, det var litt bra egentlig, selv om kortet var en del overrated, men bare han ikke selger det, synes jeg det var en morsom greie;)

Lenke til kommentar

Da så, det var litt bra egentlig, selv om kortet var en del overrated, men bare han ikke selger det, synes jeg det var en morsom greie;)

Gikk ikke an å kjøpe det. Visstnok en fyr som hadde 10 mill og prøvde. Sikkert lagt inn fra EA at det er umulig å selge :)

Var nok bare show-off!

En fyr på EA forumet som hadde møtt han i online kamp.

Lenke til kommentar

Gikk ikke an å kjøpe det. Visstnok en fyr som hadde 10 mill og prøvde. Sikkert lagt inn fra EA at det er umulig å selge :)

Var nok bare show-off!

En fyr på EA forumet som hadde møtt han i online kamp.

Skulle gjerne ha møtt han, vet om flere proffe som spiller UT;)

Lenke til kommentar

Mildt sagt oppgitt. Spilte mot en fyr hvor jeg tilsynelatende hadde betydelig bedre spillere, men det var på papiret.

Jeg har 10 gullspillere, han hadde nesten bare sølvspillere. Hva er det han har gjort med spillerne for å gjøre dem til umenneskelige maskiner da? Ekstremt tempo, ekstreme skudd og ekstrem utholdenhet. Mine 11 hadde 99 i form.

Kjemien hans var på 100 mener jeg, jeg er etter hvert oppe i 82. Men fortsatt? Blir spillerne maskiner så fort man har 100 i kjemi? Jeg kunne jo hatt et middelmådig lag, som hans, med 100 i kjemi for lenge siden hvis jeg ville.

Lenke til kommentar

Hiver ut laget mitt jeg også. Brasil-laget begynner og ta form. Vet at jeg bør bytte manager.

Brasil

Hvordan får dere råd til slike spillere i så mange forskjellige tropper?

Jeg har bare ett lag, og har kun Lucas IF. Han er ikke særlig dyr. Troppen er veldig bred, og består av ypperste kvaliet i PL. Men jeg har veldig lyst å klare å tjene penger til spillere jeg har i vanlig kort, til IF. Som Van Persie, Suarez, osv osv.. :blush:

Lenke til kommentar

Mildt sagt oppgitt. Spilte mot en fyr hvor jeg tilsynelatende hadde betydelig bedre spillere, men det var på papiret.

Jeg har 10 gullspillere, han hadde nesten bare sølvspillere. Hva er det han har gjort med spillerne for å gjøre dem til umenneskelige maskiner da? Ekstremt tempo, ekstreme skudd og ekstrem utholdenhet. Mine 11 hadde 99 i form.

Kjemien hans var på 100 mener jeg, jeg er etter hvert oppe i 82. Men fortsatt? Blir spillerne maskiner så fort man har 100 i kjemi? Jeg kunne jo hatt et middelmådig lag, som hans, med 100 i kjemi for lenge siden hvis jeg ville.

Det er handicap som slår inn. I UT11 ble jeg helt grusa med mitt 90- rata lag. Spiller med bronse og sølv vinner jeg masse.

Lenke til kommentar

Fantastisk, tenkte å legge ut en spiller for salg i håp om litt avkastning, og så får jeg ikke bruke spilleren mens han ligger ute?

Selvfølgelig kan du ikke bruke spilleren når den ligger for salg, hva skulle skjedd når den var solgt? Måtte kjøperen vente til du var ferdig med kampen?

Det kunne vært løst ved at man f.eks. ikke kan bruke spilleren siste 15 min før auksjonen avsluttes.

Jeg hadde uansett vært villig til å vente til en kamp er ferdigspilt, mot at jeg selv også fikk bruke spillere som ligger til salgs.

Men da er det også mulig at et system hvor man fortsatt kan bruke spillerne fører til en helt annen innkjøpsstrategi, og at det hadde vært et minus ved UT. Jeg aner ikke hvor store følger det ville fått.

Lenke til kommentar

Men da er det også mulig at et system hvor man fortsatt kan bruke spillerne fører til en helt annen innkjøpsstrategi, og at det hadde vært et minus ved UT. Jeg aner ikke hvor store følger det ville fått.

Det kan ikke gjøres pga kontrakter.

Så hvis jeg plutselig stiller med et rent bronselag, mot et gullag med hele gjengen på 80+, så er spillerne mine på høyde med dem?

Du hadde blitt overrasket! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...