snitch Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Fikk ikke spilt Adidas-cup siden jeg ikke har nok gullspillere, det var litt nedtur. Men spilte advanced cup (?). Det var elendig betalt, fikk bare 468 mynter for 3-2 tap etter ekstraomganger. Spilte mot et stjernegalleri hvor alle lå på godt over 80, men holdt helt til andre ekstraomgang. Hadde til tider store problemer når han utfordret mine to søppelspillere i forsvaret. Men kunne fort ha vunnet. Fikk banens beste i Boussoufa, og ble ikke fullstendig overkjørt. Så alt i alt, ræva betalt. Turneringer gir dårligere betalte enn vanlig kamper, siden det er en premiesum til slutt hvis du vinner Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Turneringer gir dårligere betalte enn vanlig kamper, siden det er en premiesum til slutt hvis du vinner Takk for info, da er det bare tull for meg å spille cup med det middelmådige mannskapet jeg har til rådighet nå. Så for meg at det var litt å hente på å gjøre det bra i enkeltkamper, og har aldri hatt ambisjoner om å vinne en turnering. Endret 10. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Damn, tapt ufortjent to finaler i den 8k-turneringa nå. Taper på deflection og klabb og babb-mål... Syyykt irriterende Står med en finale og en seier så langt. Laget begynner å ta form også. 5k er ganske grei å spille når man gjør andre ting samtidig. Vinner uansett og coinsa strømmer inn. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har ca 60k jeg kan bruke på nye spillere. Bør jeg kjøpe Tevez? Tror dere han kan fungere i en 5-2-2-1 formajson, med Mata/Nani og Gervinho/Walcott på hver sin side? Har Dzeko, Bent og Suarez på benken, hvordan er Tevez i forhold? eller bør jeg spare til Aguero? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Tevez er god han, men imo er Aguero helt enestående. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 i en 5-2-2-1 formajson Den var jeg skråsikker på at jeg var alene om :!: Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Haha, sliter med forsvarssystemet Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Haha, sliter med forsvarssystemet Skjer nesten alltid at en av de bak der klarer å få en tå på ballen, så 5-2-2-1 er jo gull. Har nok frustrert mange med det. Og da finnes det ingen bedre følelse enn å kontre inn et mål hvor man scorer på første skudd på mål Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Sant det! For min del er det helt nødvendig med 5 bak. Er alltid en god følelse å score uansett Hvem spiller du med bak? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hvem spiller du med bak? Ikke spør Laget mitt ser slik ut. Bruker naturligvis Zyryanov, Semak, Anyukov og Filipe når de er mer uthvilte. Dzsudzsák er backup. Endret 10. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Skaff deg noen formasjonskort å sleng på vertfall de gull spillerene dine som ikke spiller med 5-2-2-1. Og vertfall skaff deg formasjonskort til manageren din, fortrinsvis skaff deg en bedre manager, og med bedre mener eg som sølv eller gull. EDIT: Om du spiller på PS3 så kan eg hjelpe deg litt med enten penger om du trenger det. Endret 10. desember 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvem spiller du med bak? Ikke spør Laget mitt ser slik ut. Bruker naturligvis Zyryanov, Semak, Anyukov og Filipe når de er mer uthvilte. Dzsudzsák er backup. Du har en del timer med spilling foran deg for å få et mer komplett lag Slik er laget mitt Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Tenkte jeg skulle presentere mitt lag http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fy6FSJhhbcbOi Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du har en del timer med spilling foran deg for å få et mer komplett lag Slik er laget mitt Så ganske greit ut det, var nesten et sånt lag jeg tapte så knepent for etter ekstraomganger, på forrige side her. Når noen angriper med spillere på 83/84 og du selv har 60+ på spillere i forsvar, så er det klart at man får kjørt seg. Jeg starta opp for en uke siden eller noe, får se hvor lang tid jeg bruker på å få et lag på jevnt over 80 og litt klasse i angrep. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du har en del timer med spilling foran deg for å få et mer komplett lag Slik er laget mitt Og her er mitt Engelske: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iFhE8xj0bcbOC Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Hjelp! Kjøpte nettopp en spiller som jeg skulle legge ut for salg, men så failet jeg når jeg skulle skrive inn pris osv. Han forsvant plutselig og finner han ingen steder. Har sett i ønskeliste, byttehaug, squad og hele pakka, men han er borte. Noen som vet hvor kortet kan befinne seg? EDIT: Fant han når jeg skulle kjøpe kontraktskort. Never mind. Endret 10. desember 2011 av EAga Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Skaff deg noen formasjonskort å sleng på vertfall de gull spillerene dine som ikke spiller med 5-2-2-1. Og vertfall skaff deg formasjonskort til manageren din, fortrinsvis skaff deg en bedre manager, og med bedre mener eg som sølv eller gull. EDIT: Om du spiller på PS3 så kan eg hjelpe deg litt med enten penger om du trenger det. Så ikke denne før nå. Jeg vet jeg mangler noen formasjonskort, men siden jeg hadde et skrikende behov for forsvarsspillere så prioriterte jeg å gå til anskaffelse av dem før jeg "finpusset" med formasjonskort. Hadde sikkert ikke skadet med en annen manager enn Lennartsson, jeg stod uten manager og tok den første og "beste". Takk for tilbudet, men jeg vil fortsatt prøve å bygge opp laget på egenhånd. Unntaket er når jeg trenger spillere etter å ha falt ut litt for mange ganger. Davies og Diomande har blitt kastet på dør, det er et hardt liv. Som du ser så er jeg økonomisk skakkjørt, ellers hadde jeg naturligvis vært mer aktiv på handlefronten. Edit: saldoen min var kanskje ikke oppgitt, er vel snakk om hundre mynter eller deromkring. Endret 10. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Joda, men siden manageren din ikke har rett formasjon så er han med andre ord verdiløs der han "sitter". Om han hadde hatt rett formasjon så hadde du vertfall fått ettpar + poeng på kjemien din. Okei, men bare skrik ut om du trenger noen tusen. Men forstår at det er kjekkest å spille seg opp til penger selv. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Setter pris på at dere er villig til å hjelpe en fattig stakkar. Får kanskje prioritere manager før jeg kjøper flere spillere. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Seier i online-match faktisk, hvor jeg stilte med elleveren som jeg linket til ovenfor. Malafeev får selvsagt 10.0 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå