Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Tja. Om det blir juleturneringer som det var i fjor, så skal jeg nok klare å det i løpet av jula. Ellers må jeg nok ha mer tid.

 

50 000 i uka normalt er vel det som jeg normalt klarer. Men kan jo misse litt, eventuelt ikke får spilt på en liten stund.. Og kommer til å kjøpe spillere underveis for å tjene det raskere inn på trading, så kan hende jeg får litt problemer med å selge unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tjener du vel omtrent like mye på å tape en H2H kamp på nett.

 

Får kanskje prøve ut det da, når jeg har gått på de verste smellene så har jo laget mitt vært helt utslitt.

 

Det var før jeg ble oppmerksom på formen til spillerne før kampstart.

 

 

Prøv den nye turneringen i singelplayer, du får ca 700 coins per match og viss du vinner får du 5k.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke spilt Adidas-cup siden jeg ikke har nok gullspillere, det var litt nedtur. Men spilte advanced cup (?).

 

Det var elendig betalt, fikk bare 468 mynter for 3-2 tap etter ekstraomganger. Spilte mot et stjernegalleri hvor alle lå på godt over 80, men holdt helt til andre ekstraomgang.

 

Hadde til tider store problemer når han utfordret mine to søppelspillere i forsvaret. Men kunne fort ha vunnet.

 

Fikk banens beste i Boussoufa, og ble ikke fullstendig overkjørt. Så alt i alt, ræva betalt.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...