IcedInsanity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Davies og Diomande kom fra moi. 1 Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ok. Ønskeliste: - Philippe Davies, Canada. 57, formasjon og posisjon uvesentlig. - Ismael Diomande, Elfenbenskysten. 57, formasjon og posisjon uvesentlig. - Mihkel Aksalu, Estland. 60, keeper, formasjon uvesentlig. - Denis Kovba, Hviterussland. 60, formasjon og posisjon uvesentlig. Sånn nå er det ordnet Hehe Takk skal du ha, jeg aksepterte budet med Davies og Diomande siden det fulgte med 5000 mynter på det andre budet. Så da har jeg én spiller mer :!: Huh? Alså andre som har gitt deg tilbud ? Fordi du fikk jo ikke mine spillere Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Davies og Diomande kom fra moi. Haha, takker. Grattis med 1 stk O'Connor, håper han finner seg til rette. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Enig med deg, Lunatic! J***** tungvint å bla opp en og en spiller på tradepile (se hvor mye man har solgt det kortet for) eller når man skal søke etter spillere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Davies og Diomande kom fra moi. Haha, takker. Grattis med 1 stk O'Connor, håper han finner seg til rette. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 ddarkyy, merker du noe forskjell på IF Ramires og IF Lucas? Trenger en god brasiliansk anker Har du testet Roberto Carlos? Fra 40 meter og inn er det bare og fyre løs. I tillegg er han grisebillig. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 I tillegg er han bunnsolid defensivt og har brukbar fart Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Merker jeg begynner å bli greit lei av turneringene på spillet nå. Få på plass noen landslag-turneringer, eller fra de "mindre" ligaene som Bundesliga og Ligue 1. 3-4K i premie holder, men dritt lei den til 1.9 nå. Lenke til kommentar
snitch Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Merker jeg begynner å bli greit lei av turneringene på spillet nå. Få på plass noen landslag-turneringer, eller fra de "mindre" ligaene som Bundesliga og Ligue 1. 3-4K i premie holder, men dritt lei den til 1.9 nå. En russisk liga hadde gjort seg Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ny webapp. Bra layout, elendige animasjoner som gjør at den blir mindre effektiv enn tidligere. Veldig bra endringen de har gjort i tradepile. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Var meg som la til 5000+4 spillere. Tenkte de er greit og ha til og bruke på kontrakter/skader. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Var meg som la til 5000+4 spillere. Tenkte de er greit og ha til og bruke på kontrakter/skader. Tanken var god den, så takk for tilbudet. Men som jeg sa så vil jeg jukse minst mulig, og bygge opp laget selv. Har svidd av omtrent alt jeg får inn på kontrakter, for å unngå at samme problemet oppstår igjen. Endret 9. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Med gullag kan du hente inn spillere til 300/350 og discarde dem når de har spilt sine 7 kamper... Billigere enn å kjøpe inn kontrakter til 150-200c Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Med gullag kan du hente inn spillere til 300/350 og discarde dem når de har spilt sine 7 kamper... Billigere enn å kjøpe inn kontrakter til 150-200c Hæ? :!: Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Noen her som vil tjene noen lette coins? Jeg trenger coins og tar opp lån, dere får tilbake det dere lånte meg pluss 10%. Låner dere meg 100 000, så får dere 110 000. Enkelt å greit. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Skulle gjerne lånt deg, men du er ikke på rett konsoll... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Noen her som vil tjene noen lette coins? Jeg trenger coins og tar opp lån, dere får tilbake det dere lånte meg pluss 10%. Låner dere meg 100 000, så får dere 110 000. Enkelt å greit. Xbox? Jeg har 1.8 mill på bok. Du kan godt få låne av meg Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 xbox ja. Det hadde vært veldig greit. Hvor mye kan du låne, og hvor lang tid før jeg må betale alt tilbake? Kunne tenkt meg 200 000 - 300 000. Men veit ikke hvordan det er for deg? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 1.8 mill? Hvordan har du klart det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 xbox ja. Det hadde vært veldig greit. Hvor mye kan du låne, og hvor lang tid før jeg må betale alt tilbake? Kunne tenkt meg 200 000 - 300 000. Men veit ikke hvordan det er for deg? Hvor lang tid tror du at du vil bruke på å skaffe det tilbake? 1.8 mill? Hvordan har du klart det? Fikk IF Ronaldo i pakke. Solgte for 2.8 mill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå