Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen raskere måter å tjene penger på i FUT enn å spille kamper? Jeg finner sjeldent spillere som kan kjøpes billig og så selges for god profitt fordi jeg kun gjør det på xbox(En kompis ble hacket da han brukte EA sine sider, så derfor unngår jeg det). Man tjener jo lite på kamper sånn egentlig. 800 - 1000 coins per seier?

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Det finnes program som ligger offentlig ute som kan skaffe info du ikke kan se om brukern. Det eneste du trenger er web linken til UT Show off, altså den alle her har lagt ut. Får man tak i den kan man finne ut; Persona ID til EA sidene, konsoll du spiller på, etc. Du får ikke passord, men igjen så er vel ikke dette umulig å finne ut hvis informasjonen har havnet i feil hender.

Lenke til kommentar

Lurer på om det jeg driver med egentlig har noen framtid. Har tatt utgangspunkt i russere og russisk liga.

 

Foreløpig stiller jeg ikke et spesielt sterkt mannskap, er som nedenfor:

 

-----------------------------------Pogrebnyak (76)

 

-----------Dzsudzsák/Boussoufa (81/82)-------------------Bystrov (78)

 

------------------------------Zyryanov (79)------Semak (76)

 

 

Søppel------------Søppel-------------Søppel----------Søppel-----------Anyukov (81)

--------------------------------------Malafeev (79)

 

Er det her verdt å bygge videre på? Ser for meg Denisov (80) inn på sentral midtbane, og kanskje Danny på venstrekanten. Vurderer også Welliton (83, Spartak Moskva) i angrepsrekka.

 

Med to brasilianere kan jeg kanskje tillate meg flere brasilianere og fortsatt få en god kjemi, selv om de andre ikke hadde spilt i Russland?

 

Hvor stort utslag på kjemien gjør én (eller to) spillere som ikke "hører hjemme" på laget overhodet, som f.eks. Robben?

 

Hva om laget er litt todelt med halvparten russere i Russland, og den andre halvparten brasilianere i eller utenfor Russland?

 

Noen tips om hvem som kunne vært greie å kjøpe inn?

 

Trenger ingen kommentarer på at formasjonen er fucka, det vet jeg. Men det er en formasjon jeg er komfortabel med.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Jeg har et hybridlag med noen spillere fra russisk liga, og Denisov og spesielt Danny er bra spillere. Roberto Carlos er også overraskende bra. Synes faktisk han er hakket bedre enn Denisov. Beste spilleren er allikevel Honda, som bøtter inn mål for meg som CF, og er nest sist på ballen ved omtrent alle andre mål.

 

Nå liker jeg å holde ballen på bakken med mange trekk, da, mens din formasjon kanskje mer tyder på at du banker ballen i bakrom på raske spillere, så da er vel Doumbia en å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et hybridlag med noen spillere fra russisk liga, og Denisov og spesielt Danny er bra spillere. Roberto Carlos er også overraskende bra. Synes faktisk han er hakket bedre enn Denisov. Beste spilleren er allikevel Honda, som bøtter inn mål for meg som CF, og er nest sist på ballen ved omtrent alle andre mål.

 

Nå liker jeg å holde ballen på bakken med mange trekk, da, mens din formasjon kanskje mer tyder på at du banker ballen i bakrom på raske spillere, så da er vel Doumbia en å ha.

 

Takker for tips, Honda har jeg helt glemt og Doumbia har jeg ikke hørt om i det hele tatt. Skal sjekkes ut.

 

Satser mye på bunnsolid defensiv, for så å kontre inn noen mål. Styrer sjelden kampene :whistle:

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Lurer på om det jeg driver med egentlig har noen framtid. Har tatt utgangspunkt i russere og russisk liga.

 

Foreløpig stiller jeg ikke et spesielt sterkt mannskap, er som nedenfor:

 

-----------------------------------Pogrebnyak

 

-----------Dzsudzsák/Boussoufa-------------------Bystrov

 

------------------------------Zyryanov------Semak

 

 

Søppel------------Søppel-------------Søppel----------Søppel-----------Anyukov

--------------------------------------Malafeev

 

Er det her verdt å bygge videre på? Ser for meg Denisov inn på sentral midtbane, og kanskje Danny på venstrekanten. Vurderer også Vagner Love i angrepsrekka (hvis man tenker 5-2-3).

 

Med to brasilianere kan jeg kanskje tillate meg flere brasilianere og fortsatt få en god kjemi, selv om de andre ikke hadde spilt i Russland?

 

Hvor stort utslag på kjemien gjør én (eller to) spillere som ikke "hører hjemme" på laget overhodet, som f.eks. Robben?

 

Hva om laget er litt todelt med halvparten russere i Russland, og den andre halvparten brasilianere i eller utenfor Russland?

 

Noen tips om hvem som kunne vært greie å kjøpe inn?

 

Trenger ingen kommentarer på at formasjonen er fucka, det vet jeg. Men det er en formasjon jeg er komfortabel med.

 

Det er en del gode spillere du kan få veldig rimelig.

 

Bruno alves CB er ganske god rundt 1000-2500

McGeady RM 1000-2500

Doumbia ST 3000-5000

 

Vist du spiller på PS3 så kan jeg gjerne hjelpe deg ut med noen og gi deg noen spillere gratis vist du vil det :p Eller har du penger tilgjengelig?

 

Det gjøres egentlig så enkelt som at du legger ut et "elendig spiller kort" med en viss formasjon og posisjon + en høy buyout sånn at ingen andre kjøper den. så kan jeg bare tilby deg deg de spillerene du trenger :p

 

 

Vist du har lyst da, opp til deg. :thumbup: Har ikke så mye bedre og ta meg til akkurat nå selv.. Siden jeg blir disconnecta uansett hva jeg gjør.

 

mitt lag..

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dsTF9dzXbcalv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist du spiller på PS3 så kan jeg gjerne hjelpe deg ut med noen og gi deg noen spillere gratis vist du vil det :p Eller har du penger tilgjengelig?

 

Det gjøres egentlig så enkelt som at du legger ut et "elendig spiller kort" med en viss formasjon og posisjon + en høy buyout sånn at ingen andre kjøper den. så kan jeg bare tilby deg deg de spillerene du trenger :p

 

Laget mitt går snart i oppløsning, så ofte som jeg mister tilkoblingen nå. Så jeg tar imot hva som helst for å si det sånn.

 

Har vunnet to kamper på rad nå, og blir frakoblet begge gangene. Jeg har ikke tatt høyde for at jeg skal bli frakoblet hele tida.

 

Har få spillere, og takler kanskje én kamp til før jeg må begynne å selge unna spillere som jeg bruker. Faens makkverk.

 

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, men innebærer det å få noen spillere (gjerne søppel uten verdi, vil jo ikke føle at jeg jukser :p) så tar jeg imot med åpne armer. PSN er DBM1604 og laget heter Langhus NOR, tegn og forklar. Hehe.

 

Jeg har 7 mynter :new_woot:

 

Edit: jeg har tilgode å legge ut spillere for salg. Hvordan gjør jeg det?

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...