IcedInsanity Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Sjekk innpå laget ditt, høyrestikka til høyre en gang som eg sa igår og se om noen av spillerene dine er slitne. Her kan du se: http://gyazo.com/8d1c7a2c85a70b897f1c87ddff5ac57b Mine spillere er ikke spesielt slitne som du kan se på "FIT" OM du har spillere som er merbart slitne, så går du til markedet igjen og søker slik: http://gyazo.com/9a9bef5e98a04132dd0460cf78a90d44 Der kan du da enten kjøpe fitness kort til ÈN spiller eller til hele laget ditt. Kortet som går til hele laget er såklart litt dyrere, men det hjelper da på fitness'en til hele laget ditt. http://gyazo.com/a513ebb2e60f2e3d47257f74bcebbded Endret 4. desember 2011 av LunaticFanaticHD 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Vel heller anbelfale å hvile hele laget å spille en kamp med lag inbytterne og reservene. Da tjener du mer coins. Og sjekk chemistrien, den bør ligge på 100 ellers taper du så og si garantert. Og hvis du taper mye nå, spill heller offline til du har et lag som er sånn passe greit. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ja, lag fitness kort er gjerne litt dyre nå i starten om du akuratt har startet å spille, sant det. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har nok tatt litt for lett på de ulike kortene, og fokusert mest på innkjøp av spillere og kontrakter. Takk igjen. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Vel heller anbelfale å hvile hele laget å spille en kamp med lag inbytterne og reservene. Da tjener du mer coins. Og sjekk chemistrien, den bør ligge på 100 ellers taper du så og si garantert. Og hvis du taper mye nå, spill heller offline til du har et lag som er sånn passe greit. Hehe, skjønner at det er mye jeg ikke har tenkt på. Kjemien er kjempeskral, nede på 30-40 som regel. Men når jeg søker etter nye spillere har jeg i det minste tenkt mer over at de skal passe inn i formasjonen og med de andre. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fy fa.. ! Spilte finale i en turnering. Kampen var relativ jevn, derfor ble det ekstraomganger. Så scorer jeg tre kjappe og leder med tre mål. Og på 120ende minutt logges jeg ut av EA serverne og taper matchen... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har blitt logget ut kanskje ti ganger i dag, aldri midt i en kamp. Bare rett etter kamp eller utenom kamp. Er man nødt til å ha samtlige spillere fra samme land, mer eller mindre, for å få høy nok kjemi? Rimelig kjedelig isåfall. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Formasjon, posisjon, liga, nasjonalitet og klubb teller på kjemien. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har blitt logget ut kanskje ti ganger i dag, aldri midt i en kamp. Bare rett etter kamp eller utenom kamp. Er man nødt til å ha samtlige spillere fra samme land, mer eller mindre, for å få høy nok kjemi? Rimelig kjedelig isåfall. Og det teller ganske mange poeng å ha Manager med samme formasjon som du spiller med, merk at formasjonskort kan legges til en manager på samme måte som en spiller. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Managerens formasjon hadde jeg helt glemt. Er det ditt lag du har bilde av øverst her, LF? Virket jo usedvanlig svakt, men det gjorde også det koreanske laget som rundspilte meg. Keepere på det nivået slipper jo inn alt som treffer mål. Men det er kanskje sånn at hvis kjemien er høy, så betyr det ikke så mye at de er råtne? Plutselig blir de både raskere og bedre på alle måter, så tallene får mindre betydning? Hvis alt handler om kjemi, så har jeg tenkt helt feil :!: Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Begynner å bli mektig lei av å bruke opp alle coinsene på "healing"-kort nå. Det er minst en spiller som blir skadet etter HVER kamp. Vet ikke hvorfor jeg skrev dette, måtte bare få ut frustrasjonen min et sted. Men det er en ting jeg lurer på; hva gjør man når man ikke har nok spillere tilgjengelig til å spille kamp, og har heller ikke nok coins til å rette på det heller? Har 200 coins nå, og det er 3 spillere som er skadet(ja, alle kom i forje kamp). Noe som også irriterer meg er at jeg må bla igjennom hundrevis av "healing"-kort som er enten for hode eller kne-skader for å finne det kortet jeg skal ha. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Managerens formasjon hadde jeg helt glemt. Er det ditt lag du har bilde av øverst her, LF? Virket jo usedvanlig svakt, men det gjorde også det koreanske laget som rundspilte meg. Keepere på det nivået slipper jo inn alt som treffer mål. Men det er kanskje sånn at hvis kjemien er høy, så betyr det ikke så mye at de er råtne? Plutselig blir de både raskere og bedre på alle måter, så tallene får mindre betydning? Hvis alt handler om kjemi, så har jeg tenkt helt feil :!: Det laget er langt ifra råttent skal eg si deg Har 433-6-37 i stat's nå. Mye handler om kjemi, hjelper ikke om du har fullspekket gull lag med 20 i kjemi. Da hadde eg spilt fletta av deg med Bronselaget mitt. Det er garantert. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Begynner å bli mektig lei av å bruke opp alle coinsene på "healing"-kort nå. Det er minst en spiller som blir skadet etter HVER kamp. Vet ikke hvorfor jeg skrev dette, måtte bare få ut frustrasjonen min et sted. Hvorfor ikke bare bruke en annen spiller istenfor å sløse bort coins på kort. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Fordi jeg synes det er fryktelig kjedelig å spille når spillerne blir skadet hele tiden. Og om jeg gjør som du sier her, så blir vel de spillerne skadet også. Endret 4. desember 2011 av EAga Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fantastisk, for sikkert femtende gang i dag mistet jeg forbindelsen, og da hadde jeg for en gangs skyld vunnet med noen mål også. Det beste er at jeg ikke fikk noe for kampen, samtidig som at en kontrakt gikk ut. Enten så teller kampen, eller så teller den ikke. I verste fall går alle kontraktene ut uten at jeg har fått en eneste krone til å kjøpe kontraktskort for. Og så ofte som jeg mister forbindelsen er ikke det helt utenkelig. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Grunnen til at man har så mye skader kan skyldes trøtthet. Hvis fitnessen er helt tom så har man større sjangs for å få skadet spillere. Bytt når de nærmer seg rød på fitness statusen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kjemi merker du godt i forhold til forsvarsrekke som ikke ligger på linje, samt at spillerne dine alltid befinner seg i "skyggen" bak andre når du skal sentre til dem. Jeg er ikke helt nazi på kjemi, og klarer meg greit med 80+... Unngå formasjoner med 3 bak - har ikke møtt noen som ikke lekker som en sil med slik formasjon. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen andre som har lagt merke til spillere som blir solgt for sinnsykt mye coins? Thiago Silva blir solgt for 250-300K av en bruker som heter Tel Aviv. 4-1-2-1-2 kort alle sammen.Dette gjør han minst en gang i timen, tjener jo nesten 200K bare på Thiago Silva. Tenk hvor mye han tjener på andre spillere i tillegg. Er dette en glitch eller tar han og byr på eget kort og håper noen byr over han uten å se? Husker jeg hadde en sånn i fjor når jeg kjøpte David Silva for 3 ganger normal prisen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Bare scort to brassemål så langt på FIFA 12, men i tillegg har de vært nyydelige brassespark, men selvfølgelig rage quitta begge motstanderne så jeg ikke har fått lagret målene. Faen så irriterende Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen andre som har lagt merke til spillere som blir solgt for sinnsykt mye coins? Thiago Silva blir solgt for 250-300K av en bruker som heter Tel Aviv. 4-1-2-1-2 kort alle sammen.Dette gjør han minst en gang i timen, tjener jo nesten 200K bare på Thiago Silva. Tenk hvor mye han tjener på andre spillere i tillegg. Er dette en glitch eller tar han og byr på eget kort og håper noen byr over han uten å se? Husker jeg hadde en sånn i fjor når jeg kjøpte David Silva for 3 ganger normal prisen. Det finns mange dumme folk der ute, rett og slett. Jeg kjøpte Thiago Silva for 88.500 coins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå