Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha, det var over all forventning. Men det med kontrakter skjønte jeg ikke.

Hvordan endrer jeg formasjon ("måtte" spille 4-4-2)? Ser for meg at formasjon kan bli et problem når jeg spiller 5-2-2-1.

Første kamp gikk strålende, jeg klarer åpenbart ikke å spille med søppel i alle ledd :!:

post-259379-0-38872200-1322937219_thumb.jpg

Endret av LHUS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, hvordan fornyer man kontrakter? Mistet nettopp et halvt lag :new_woot: Edit: ikke har jeg manager heller, great. Edit2: ikke har jeg nok spillere til å spille heller, hva gjør jeg med det? Fuck.

Sykt at man ikke får opp varsel om at kontrakter går ut, særlig når man er helt fersk i gamet. Jeg vet at jeg ble opplyst om det på forrige side her, men det skjønte jeg absolutt ingenting av.

Er det mulig å begynne på nytt hvis man vil det? Strøk hele laget og begynner på nytt. Da må jeg bare vite hvordan jeg får fornyet kontraktene.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Ok, hvordan fornyer man kontrakter? Mistet nettopp et halvt lag :new_woot: Edit: ikke har jeg manager heller, great. Edit2: ikke har jeg nok spillere til å spille heller, hva gjør jeg med det? Fuck.

Sykt at man ikke får opp varsel om at kontrakter går ut, særlig når man er helt fersk i gamet. Jeg vet at jeg ble opplyst om det på forrige side her, men det skjønte jeg absolutt ingenting av.

Er det mulig å begynne på nytt hvis man vil det? Strøk hele laget og begynner på nytt. Da må jeg bare vite hvordan jeg får fornyet kontraktene.

Du må KJØPE kontraktskort på markedet. DU får ikke noe mld ang kontrakter nei, men når de ikke kan spilleså vises ett rødt ark oppe i hjørnet på spillerkortet som det gjelder. Og om du vil se form, moral og kontrakt på hele laget, så skyver du høyrestikka en gang til høyre når du er inne på lagoversikten din.

Endret av LunaticFanaticHD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sølv kortene gir mindre kamper enn feks ett gullkort. Men prisene er deretter. Du bruker det kun på èn spiller.

Men når bruker jeg kortet og hvordan? Ser at folka står på 5 nå. Er det fem kamper?

Det ser ut som at man må investere ganske mye i kontrakter. Synes jeg hadde litt for mye penger å handle spillere for :whistle:

Lenke til kommentar

Bruk databasen aktivt og se etter spillere som er underpriset.

Hvilke database er det snakk om?

Jeg bruker ikke EA sine nettsider fordi en kamerat sin XBL-konto ble hacket derfra. De stakk av med hele laget hans på FUT11. Er dette ett problem folk er kjent med? Jeg vet det vil hjelpe meg å tjene penger i dette spillet hvis jeg kan gjøre ting vekke fra Xboxen.

Lenke til kommentar

Kult med UT, slipper inn minst fem mål i hver kamp, og da er det egentlig det defensive som er min største styrke.

Spiller mot lag som er enormt mye bedre enn mitt. Er det helt tilfeldig hvem man møter hvis man spiller vanlig online-kamp?

Reagerer også på at de lagene jeg spiller mot ikke er spesielt gode på papiret, har gjerne de fleste spillerne på 70-tallet. Mine er langt dårligere, men likevel synes jeg de middelmådige spillerne på 70-tallet er for gode.

Er det noen grunner til at mine raskeste spillere nesten fremstår som sinker? Har Peter Odemwingie og Cesar Delgado som har henholdsvis 82 og 84 på tempo. Kan ikke tenke meg at forsvarerne de møter er spesielt raske i tall.

Edit: toppet seg nå med tap mot DET råtne koreanske (alle, så kjemi på 100) laget. De lå vel på 60-tallet hele gjengen, men spilte som om de var 80-spillere.

Litt pussig at min "Wilbraham" på 61 var helt fantastisk på straffer også, null stress å treffe det grønne feltet.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...