kong_gabby Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Takk skal du ha, det var over all forventning. Men det med kontrakter skjønte jeg ikke. Hvordan endrer jeg formasjon ("måtte" spille 4-4-2)? Ser for meg at formasjon kan bli et problem når jeg spiller 5-2-2-1. Første kamp gikk strålende, jeg klarer åpenbart ikke å spille med søppel i alle ledd :!: Endret 3. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du må gå innpå ønskelisten og trykke på spilleren og sende han til klubben. Endre formasjon gjør du når du er innpå klubben din så står formasjonen til venstre, der står også knappen du må trykke for å kunne endre den. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Takker igjen, kløna fælt og en liten stund trodde jeg at jeg aldri skulle komme meg ut av den menyen hvor han lå :!: Men når jeg nå kjøpte en spiller som det stod 4-2-3-1 på og jeg spiller 5-2-2-1, er det problematisk og noe jeg må gjøre noe med? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vel, kjemien går en del opp om han har samme formasjon som den du spiller med. Men du kan som sagt gå på markedet og lete etter kort med den formasjonen du trenger. Kjøpe det, sende det til klubben din, velge spilleren det gjelder og velge bruk forbrukskort, da skal kortet ligge der. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ok, hvordan fornyer man kontrakter? Mistet nettopp et halvt lag Edit: ikke har jeg manager heller, great. Edit2: ikke har jeg nok spillere til å spille heller, hva gjør jeg med det? Fuck. Sykt at man ikke får opp varsel om at kontrakter går ut, særlig når man er helt fersk i gamet. Jeg vet at jeg ble opplyst om det på forrige side her, men det skjønte jeg absolutt ingenting av. Er det mulig å begynne på nytt hvis man vil det? Strøk hele laget og begynner på nytt. Da må jeg bare vite hvordan jeg får fornyet kontraktene. Endret 3. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Parkettgutten Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Heisann! Endret 4. desember 2011 av Parkettgutten Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ok, hvordan fornyer man kontrakter? Mistet nettopp et halvt lag Edit: ikke har jeg manager heller, great. Edit2: ikke har jeg nok spillere til å spille heller, hva gjør jeg med det? Fuck. Sykt at man ikke får opp varsel om at kontrakter går ut, særlig når man er helt fersk i gamet. Jeg vet at jeg ble opplyst om det på forrige side her, men det skjønte jeg absolutt ingenting av. Er det mulig å begynne på nytt hvis man vil det? Strøk hele laget og begynner på nytt. Da må jeg bare vite hvordan jeg får fornyet kontraktene. Du må KJØPE kontraktskort på markedet. DU får ikke noe mld ang kontrakter nei, men når de ikke kan spilleså vises ett rødt ark oppe i hjørnet på spillerkortet som det gjelder. Og om du vil se form, moral og kontrakt på hele laget, så skyver du høyrestikka en gang til høyre når du er inne på lagoversikten din. Endret 3. desember 2011 av LunaticFanaticHD 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hva mener du med markedet? Gikk inn på auksjonssøk, hvor jeg har spillersøk, stabssøk osv. Fant ikke noe der. Tør nesten ikke å spille mer før kontrakter er i boks :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Auksjonssøk---Søketype: Utviklingssøk. Nivå: Velger du selv: Type: Kontrakt. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Auksjonssøk---Søketype: Utviklingssøk. Nivå: Velger du selv: Type: Kontrakt. Ok, takk skal du ha. Kjøpte et sølvkort, aner ikke hva det vil si. Men når bruker jeg det, bruker jeg det på én eller flere? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sølv kortene gir mindre kamper enn feks ett gullkort. Men prisene er deretter. Du bruker det kun på èn spiller. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sølv kortene gir mindre kamper enn feks ett gullkort. Men prisene er deretter. Du bruker det kun på èn spiller. Men når bruker jeg kortet og hvordan? Ser at folka står på 5 nå. Er det fem kamper? Det ser ut som at man må investere ganske mye i kontrakter. Synes jeg hadde litt for mye penger å handle spillere for Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du kan bare bruke det når du vil, maks kontrakter på en spiller er 99, og eg regner ikke med du er oppe i det antallet enda. Gå til laget ditt, merk spilleren du skal bruke kortet på, trykk firkant, og velg "bruk forbrukskort" 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Hehe, takk igjen. Flere spørsmål følger. Kjøpte en spiller som jeg satt rett inn på laget. Han som mistet plassen skulle jeg beholde i klubben eller noe, men han finner jeg ikke igjen. Hva skjedde med han, kan jeg finne han igjen noe sted? Endret 4. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Marker en random spiller i stallen din. Trykk firkant. Da får du opp flere valg, bl.a "Bytt med klubb". Trykk der og søk. Voila 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Eller markèr en tom plass, feks på benken din og gjør som beskrevet oppenfor. 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Bruk databasen aktivt og se etter spillere som er underpriset. Hvilke database er det snakk om? Jeg bruker ikke EA sine nettsider fordi en kamerat sin XBL-konto ble hacket derfra. De stakk av med hele laget hans på FUT11. Er dette ett problem folk er kjent med? Jeg vet det vil hjelpe meg å tjene penger i dette spillet hvis jeg kan gjøre ting vekke fra Xboxen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Denne: http://www.ultimatedb.nl/ Om du blir hacket ta kontakt med EA og jp flathead på twitter. Sistnevte er han som har laget databasen og han kan finne ut hvem som har hacket deg. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Kult med UT, slipper inn minst fem mål i hver kamp, og da er det egentlig det defensive som er min største styrke. Spiller mot lag som er enormt mye bedre enn mitt. Er det helt tilfeldig hvem man møter hvis man spiller vanlig online-kamp? Reagerer også på at de lagene jeg spiller mot ikke er spesielt gode på papiret, har gjerne de fleste spillerne på 70-tallet. Mine er langt dårligere, men likevel synes jeg de middelmådige spillerne på 70-tallet er for gode. Er det noen grunner til at mine raskeste spillere nesten fremstår som sinker? Har Peter Odemwingie og Cesar Delgado som har henholdsvis 82 og 84 på tempo. Kan ikke tenke meg at forsvarerne de møter er spesielt raske i tall. Edit: toppet seg nå med tap mot DET råtne koreanske (alle, så kjemi på 100) laget. De lå vel på 60-tallet hele gjengen, men spilte som om de var 80-spillere. Litt pussig at min "Wilbraham" på 61 var helt fantastisk på straffer også, null stress å treffe det grønne feltet. Endret 4. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå