Larsemão Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Spanderer en Rooney og Vidic på meg du da? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ligger på solide 130 selv. Ikke K altså. Men bare 130... Har blitt bitt av "lage så mange forskjellige lag som mulig"-basillen. Har følgende lag: La Liga Serie A Bundesliga Ligue 1 Premier League Frankrike Tyskland Spania (dårlig) Italia Brasil Alle lagene er 82 eller høyere i rating. Ikke noen spesielle stjernespillere, men gode jevne spillere. Skal se om jeg får lagt ut link til lagene etterpå. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Er IF spillere bedre enn statsen tilsier? Spilte nettopp mot en lag som hadde IF Falcao og IF Higuain. Jeg tapte 1-3 og de målene Higuain(2) og Falcao putta, var helt vanvittig!! Endret 30. november 2011 av phunkie Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) TOTW: Subs ST: Giroud, France, Montpellier HSC: ST: Hooper, Scotland, Celtic: RM: Karadeniz, Russia, Rubin Kazan: LM: Lugo, Mexico, Monarcas: CAM: Costa, Spain, Valencia: CB: Edgar, England, Burnley: GK: Kim, Sonata K-League, Ulsan Hyunda Starting 11: ST: Adebayor, England, Tottenham ST: Derdiyok, Germany, Bay. Leverkusen CF: Mata, England, Chelsea RM: Pepe, Italy, Juventus CDM: Garcia, Portugal, SL Benfica CM: Amalfitano, France, Marseille LM: Lucas, England, Liverpool CB: Valera, Spain, Getafe CF CB: Naldo, Germany, Werder Bremen CB: Santana, Germany, Dortmund GK: Krul, England, Newcastle Endret 30. november 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Mata som CF faktisk. Går med andre ord ikke å få han til å bli en LW. Kopete EA Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er vel CF han spiller? En fri rolle i midten og vandrer mye rundt? Som CF er han aktuel for meg, hvis jeg da får litt cash. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Han er LW, sjekk på EAs sider... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Så det, men nei, Mata spiller LW i AVB sin rolle. Vi spiller 4-3-3, med Mata som venstrekant. Han har nok en mer frirolle og beveger seg fritt. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Lucas som LM passer meg dårlig. Spiller 4321 og kunne tenkt meg han som CM. Som LW er vel Lucas uaktuell. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Lucas som LM passer meg dårlig. Spiller 4321 og kunne tenkt meg han som CM. Som LW er vel Lucas uaktuell. Han er CDM. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Kjøpte akkurat IF Lucas, synes han er utrolig god til og bryte, angrepet til motstanderen. Spiller med Serie A/Hybrid team 4231 formasjon Spiss: Ibrahimovic Sentral spiss: Sneijder Off mid: IF Boateng Off mid: Hernanes Def mid: IF seedorf Def mid: IF Lucas VB: Marcelo CB:Thiago Silva CB:David luiz HB Maicon (Dani Alves) 9 kjemi på alle utenom Marcelo Synes det funke veldig bra Endret 1. desember 2011 av ddarkyy Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Han er CDM. Så det når jeg var inne på spillet nå, ble lurt av listen i innlegget over. Har Toure og Essien, men må prøve Lucas også. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva står IF for? At spilleren er "I form" (In form) 1 Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Her er Hybrid laget mitt. Hybrid Skal bytte ut Walcott med Bale. Endret 2. desember 2011 av Th3BTK Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg har Hart i mål. Bør jeg kjøpe Reina eller Cech? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg hadde Hart før jeg byttet han mot Cech. Kan ikke si at jeg har merket stor forskjell. Håper selv på en IF Reina snart. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Finnes det noen gode forklaringer på hva ultimate team er for noe? Jeg har virkelig ikke snøring, og føler ikke for å google meg ihjel. Innebærer det at man MÅ kjøpe forskjellige pakker med ekte cash? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Finnes det noen gode forklaringer på hva ultimate team er for noe? Jeg har virkelig ikke snøring, og føler ikke for å google meg ihjel. Innebærer det at man MÅ kjøpe forskjellige pakker med ekte cash? Du starter ditt eget lag. Du samler på spillerkort som da er ekte spillere når du spiller. En har Bronse, Sølv og Gullkort. Når en først start UT så får man en bronsepakke der man får det man trenger for å begynne å spille kamper. Når en spiller kamper enten offline eller online så tjener man coins. Disse kan brukes til å enten kjøpe pakker i UT butikken, eller en kan søke på markedet etter spillere, managere, stadiums osv. Man TRENGER ikke å bruke ekte penger, men er mange som gjør det da du ikke får mange coinsene for å spille vanlige kamper. Når eg spiller så får eg rundr 900-1100 coins. Spiller du online og du ragequitter så går IF multiplikatoren din ned og du får mindre coins ved endt kamp. Denne kan spilles opp igjen, den kan maks gå til 1.25. Du kan joine turneringer både offline og online og der er det somregel en liten pott med coins en får om man vinner finalen. Er mye som skal stemme i ett lag. Mitt bronselag er bare 63 i overall, men det har 100 i kjemi og kjemien er veldig undervurdert. Har møtt mange lag med kun gullspillere med en overall på over 80 men med en kjemi på gjerne under 30. Kjemien mellom spillere kommer annpå om de er fra samme land, liga eller klubb. En må kjøpe kontraktskort til spillere, da de ikke er tilgjengelig for spill dersom de står med 0 på kontrakten sin, noenlunde som i virkeligheten. En liten ting som ikke mange vet er at en har Managere om har + % på kontrakt på sitt kort. Dersom man samler mange ulike managere som har nettopp + på kontrakt på sitt kort, så får man bonus om man feks bruker ett kontraktskort på en spiller. Maks % en kan ha er vel 50% (tror eg) Lite bilde om det her: http://gyazo.com/60eb88707e38033f455cdaa2a4364f28 Som du ser så er kontraktskortet verdt 11 kamper, men siden eg har så mange managere i klubben min som har + på kontrakter altså 50% så får eg 5 ekstra kamper når eg bruker dette kortet på den spilleren. Du velger selv hvilken formasjon du vil spille med, men om du vil kjøpe spillere og de ikke har den formasjonen "på seg" som du ønsker å bruke, må du kjøpe formasjonskort og legge til spilleren, på samme måte som ved kontraktskort. Legger ved bildet av Bronselaget mitt så kan du se litt selv, kanskje enklere å sette seg litt inn i ting da: http://gyazo.com/0513291e6ab2a62047ad9d9d60140cc2 Om du trenger mer info, så må du bare spørre. Høres kanskje forvirrende ut nå, men om du prøver så er det ikke det i det hele tatt Legger ved noen andre lag også: Brasil lag: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hIjNZPYmbb7Os England: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bWMyMgR0bb7Ot Du ser kanskje også at på mitt Engelske lag så er Theo Walcott sitt kort svart. Dette betyr at han er IF ( In form) Disse kortene har litt høyere stats enn hans "vanlige" kort og er somregel verdt en god del mer om man vil selge. Endret 3. desember 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå