Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Prøver og få til et Hybrid lag. Noen ideer folkens? Helst

Foreløpig er det et BPL lag.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#k3FK431Ebb4YH

Jeg Kjøpte David Villa, om noen har ideer om andre spillere jeg kan tilføre i Forsvar/midbane, selvsagt må kjemien være ganske ok.

Spillere som ikke er på laget nå pga de er til salgs:

- IF Suarez

- IF Ballotelli..<--- :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å forutse, men Hart og Mata hadde glimrende kamper. De har allikevel til vane å ikke ta med mange spillere fra PL og når det først kommer noen så er det av det mindre kjente kaliberet og derfor ubrukelig.

30% av spillerne så langt har vel vært fra PL så vidt jeg vet. Klart flere enn fra andre ligaer.

Lenke til kommentar

Mata var vel overraskende mot Wolves.

Ja det kan stemme :) Fikk ikke med meg det. Men ellers så har ikke andre spiller bemerket så så veldig etter det jeg har fulgt med på :)

Veldig spent på hvilke angripere det kommer til og bli.

Endret av ddarkyy
Lenke til kommentar

Herregud. EA gjorde Zaha til 5* bronze, som eneste i spillet. Jeg skjønte raskt at prisene ville stige, og plukket opp dem jeg kunne for rundt 20k. Nå har de redusert mannen til 4* igjen, og det er bare å kaste mannen ut så raskt man kan.

Snakk om å fucke til markedet.

Lenke til kommentar

Noen som har en grei måte å tjene coins på? Spillere som er lett å kjøpe for så og selge med profitt eller andre ting? Trenger ikke være snakk om de store summene. Men sånn at man ikke bare spiller kamper for å tjene opp til spillere.

Jeg bruker å kjøpe engelske bronzespillere for maks 300 coins, for så å selge dem for 600-1000 coins. Jeg kikker hovedsakelig på pace og de populære formasjonene som

4-4-2 og 4-1-2-1-2 og formasjonene med 4 forsvarspillere.

Det hender jeg plukker opp noen skikkelige gode tilbud, som i går da jeg kjøpte en MS med 75 pace (tror jeg) for 200 og solgte han for 1.500. Får alltid litt profitt. Viss de ikke selger etter noen timer, setter jeg ned prisen.

Lenke til kommentar

Bruk databasen aktivt og se etter spillere som er underpriset.

Jeg tjente en del på å trade formasjonskort (4-3-2-1 og 4-3-1-2). Kjøpte dem for <1500 og solgte dem for 1900/2100BIN. Enkelte perioder var det så presset marked at jeg kunne ta 2200/2500BIN og fortsatt få solgt unna.

Det er ikke rare profitten, og prisene svinger veldig i løpet av døgnet - så det kan være litt frustrerende. Vet ikke hva prisene ligger på nå om dagen, men jeg tror jeg hadde prøvd meg på <1300 for formasjonskortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...