IcedInsanity Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Rart at det er så mange som syter over dette. Pokker meg spilt over 300 FUT kamper nå og har 2!! tap som følge av server avlogging. Lenke til kommentar
pjokken1 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Har også alt for mange og langt fra så mange som en del andre. Synes det er ekstremt surt å oppleve avlogging når man har vunnet stort eller er langt ute i en turnering. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er det Happy Hour i dag? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Er det Happy Hour i dag? Er det ikke happy hour hverdag a?? Altså den som koster 15.000 coins/20 kr, som du kan få maks 3 pakker hverdag..Premium Jumbo pakke?? Edit: Her er laget mitt, gi meg no tips, er møkkalei av dette laget, hva bør jeg bytte til?? http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#rA619I5Tbb2hn Endret 22. november 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor bytter du ut laget ditt? Er det ikke kulere å spare opp til flere forskjellige lag? Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det Happy Hour i dag? Er det ikke happy hour hverdag a?? Altså den som koster 15.000 coins/20 kr, som du kan få maks 3 pakker hverdag..Premium Jumbo pakke?? Edit: Her er laget mitt, gi meg no tips, er møkkalei av dette laget, hva bør jeg bytte til?? http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#rA619I5Tbb2hn Nei, det er ikke HH hver dag. HH-pakkene koster 12k eller noe og inneholder kun spillere. Det var i går forresten, fikk bare dritt Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg merker jeg får bedre spillere i den pakken til 7500 enn de til 12.ooo eller mer, Pique(88) Ribery(88) er vel beviset på det. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg sliter litt med FUT, jeg har et lag med 76 i snitt og dårlig kjemi på 47, så det har sikkert noe med saken og gjøre. Problemet er at de jeg spiller mot glir gjennom forsvaret gang på gang. Det andre er at jeg alltid blir løpt fra. Et eksempel var når jeg møtte en spiller med kun Sør-Koreanere som hadde snitt på 68. Ved flere tilfeller løp han fra Sulejmani som har tempo på 89 MED BALL. Så jeg begynte å lure på om han var paceabuser (som jeg er til ), men neida, flere av spillerene som løp fra vingen min med 89 tempo hadde kun 67 i tempo. Så videre lurer jeg på om han kanskje har brukt noen fartskort eller noe? Videre så tar jeg gjerne i mot noen tips. Jeg mister fort motivasjonen når jeg taper 0 - 7 mot et antatt dårligere lag, og da går jeg fort tilbke til head-to-head season med Brazil hvor alt glir så bra. Jeg prøver å få noen brasilianere på laget mitt, mitdbanen min er Luiz Gustavo, Ederson og Anderson, men de spiller helt elendig.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er nok pga kjemien. Ville anbelfalt deg å bygge et lag med 100 i kjemi, da blir de mye bedre å spille med. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Spiller nesten kun med dette laget for tiden: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iHmXOmELbb2Nh Og møter ofte ofte lag med langt høyere snitt, kun gullspillere men med 20-30-40 i kjemi, og eg vinner hver eneste en. Kjemi er fantasisk undervudert. Ett lag med gullspillere, eller any spillere for den saksyld spiller RÆV med dårlig kjemi. Glad at så mange spiller med dårlig kjemi, er utrolig digg å valse over gull lag som har Neuer, Klose, Neymar osv på laget. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Overraskende mange som underpriser spillerene sine. Siste eksempel er at jeg plukket opp Neymar, som spiss og 4-5-1 formasjon for 20 000 med "Kjøp nå". Solgte han 30 minutter senere for 28 000. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Går visst rykter om en Messi IF 97. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja, står noe reklame greier på Menyen på Fifa også ser eg. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 97 i pace og 99 i dribling.. helt ok det altså Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Begriper ikke hvorfor det skal være så høyt. At det er IF er nå det, men hallo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Sikkert kun 10 stk som får han, så sjansen for å møte han er jo nærmest umulig. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er visst 2 av han allerede i trade pile. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 La Liga-markedet har ihvertfall klikka helt pga den 7k-turneringa. Får ikke kjøpt en eneste La Liga spiller under 2000 omtrent, uansett hvor dårlig spilleren er, bronse, sølv eller gull, alt under 1000 coins flyr unna som hakka møkk nå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hm, jeg har en bunch med la liga spillere fra starten. Burde kanskje selge de nå. Kommer ikke til å bruke de lengre siden de har bitt for dårlige for hoved-la liga laget mitt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå