Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleng gjerne ett 4-2-2-2 formasjonskort på manageren din også så er du nesten imål. Slik som manageren din er nå har han liten effekt.

Etherington og Puddelhåret har feil posisjon i forhold til formasjon.

That's a BOYAH!

DAAANIIII!!!

Go on, run you noob!

Har endret formasjonen på selve laget til 4-2-3-1, kjemien gikk opp deretter.

Lenke til kommentar

Lag switch?

Fy faen, spiller 1-1 i semifinalen, 3 min på overtid kommer jeg rundt med Valencia ifra backplass, gjør en cutback og vrir den klint opp i lengste kryss, i det jeg feirer stopper hele greia opp, og jeg får beskjeden: "You have been disconnected from the EA Servers"....

Lenke til kommentar

Jeg ble også disconnectet akkurat nå. Ledet 7-3 var i det 68 spillemin. Fikk tap ofc og minus DNF

Lagswitch er en bryter du har kobla til ethernet kabelen din når du spiller. Når du skrur på denne bryteren så fyker pingen opp og alt lagger. Mange benytter seg av denne når de spiller FIFA. De skrur den på når du får tak i ballen ogskal angripe også skrur de den av når de selv har ballen. Den letteste måten å gjenkjenne dette på er å se hvordan spillet flyter når du har ballen og han har ballen. Lagger det hver gang du er i angrep og ikke når han er i angrep er det åpenbart hva han benytter seg av. Slike greier koster vel i underkant av 10 dollar og det blir mer og mer utbredt, dessverre.

Lenke til kommentar

De beste spillerne har jeg fått uten Happy Hour. Tenker da på Torres, 2x Silva, Drogba, Ronaldo, Ribbery + en haug av spillere til verdier av 40k og rundt der

Hvor mange pakker har du kjøpt?

BTW beste jeg har fått var Ramos som jeg fikk i ei pakke til 7500

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...