IcedInsanity Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sleng gjerne ett 4-2-2-2 formasjonskort på manageren din også så er du nesten imål. Slik som manageren din er nå har han liten effekt. Etherington og Puddelhåret har feil posisjon i forhold til formasjon. That's a BOYAH! DAAANIIII!!! Go on, run you noob! Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Sleng gjerne ett 4-2-2-2 formasjonskort på manageren din også så er du nesten imål. Slik som manageren din er nå har han liten effekt. Etherington og Puddelhåret har feil posisjon i forhold til formasjon. That's a BOYAH! DAAANIIII!!! Go on, run you noob! Har endret formasjonen på selve laget til 4-2-3-1, kjemien gikk opp deretter. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Go on, run you noob! Going with a skill move! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Go on, run you noob! Going with a skill move! YEEE! Crrristiano Rrrronaldo with a BOOYAAAh Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er helt latterlig hvor mange som benytter seg av Lag switch. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Lag switch? Fy faen, spiller 1-1 i semifinalen, 3 min på overtid kommer jeg rundt med Valencia ifra backplass, gjør en cutback og vrir den klint opp i lengste kryss, i det jeg feirer stopper hele greia opp, og jeg får beskjeden: "You have been disconnected from the EA Servers".... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg ble også disconnectet akkurat nå. Ledet 7-3 var i det 68 spillemin. Fikk tap ofc og minus DNF Lagswitch er en bryter du har kobla til ethernet kabelen din når du spiller. Når du skrur på denne bryteren så fyker pingen opp og alt lagger. Mange benytter seg av denne når de spiller FIFA. De skrur den på når du får tak i ballen ogskal angripe også skrur de den av når de selv har ballen. Den letteste måten å gjenkjenne dette på er å se hvordan spillet flyter når du har ballen og han har ballen. Lagger det hver gang du er i angrep og ikke når han er i angrep er det åpenbart hva han benytter seg av. Slike greier koster vel i underkant av 10 dollar og det blir mer og mer utbredt, dessverre. Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 19:00 er Happy Hour i dag, right? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvor mye koster Happy Hour pakkene? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 15k? Har ikke råd til slikt uansett - bryr meg ikke! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 12,500 om jeg ikke husker heeelt feil nå Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Happy Hour er ikke bare en pakke da. Det er flere sjeldne gull spillere i pakkene. Det gjelder alle gull pakkene. Hvis jeg ikke tar feil Endret 7. november 2011 av daanielb Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 19:00 er Happy Hour i dag, right? 20.00 Happy Hour er ikke bare en pakke da. Det er flere sjeldne gull spillere i pakkene. Det gjelder alle gull pakkene. Hvis jeg ikke tar feil Stemmer, er ikke bare en spesiell pakkesom ER HH pakke. Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bah, får gjøre noe fornuftig i mellomtiden da Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Så det er Happy Hour på alle pakkene? Oppfattet det som at det er kun den pakken som de legger ut i 1 time med kun spillere som er Happy-Hour-pakken jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ja, stemmer vel det. Er den som er en time og kun får kjøpt 3 av, men eg har merket at eg har mer "flaks" på 7.500 coins pakkene under Happy Hour også, er kanskje bare innbildning men. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hm, happy hour nå ser det ut som? Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kjøper 3 pakker og ender opp med Benzema... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) De beste spillerne har jeg fått uten Happy Hour. Tenker da på Torres, 2x Silva, Drogba, Ronaldo, Ribbery + en haug av spillere til verdier av 40k og rundt der Endret 7. november 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
iFUT Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 De beste spillerne har jeg fått uten Happy Hour. Tenker da på Torres, 2x Silva, Drogba, Ronaldo, Ribbery + en haug av spillere til verdier av 40k og rundt der Hvor mange pakker har du kjøpt? BTW beste jeg har fått var Ramos som jeg fikk i ei pakke til 7500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå