IcedInsanity Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 IF spillere kan ikke endre seg. Lenke til kommentar
SandefjordFotball Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ok, takk. Regnet med det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Happy Hour Mandag 7 November. 7PM London time...oooog det er vel 20.00 norsk tid. Endret 3. november 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 n00bspørsmål: Hva innebærer happy hour? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ikke en dritt. Du får 3 pakker du kan kjøpe hvor du kun får 12 spillere og 1 rare. Oppskrytt spør du meg. Større sjanse for å få bedre spillere ved hjelp av premium gold packs. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vel...Den er bedre enn en Gold Premium siden det er 100% sjangse for å få en sjelden spiller. Dog de har ikke begynt å øke sjangsene for å få en TOTW spiller i pakken, enda. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Håhå neidu. Fikk han i en 7.500 Coins pakke. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Okei Ren flaks, eller kjøper du en del pakker? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Han der franske duden i ea-podcastet irritrer meg. Høres ikke ut som han kan en dritt om fotball. Btw, liker ikke at de bare skal kåre vinneren i generation contesten uten å gi beskjed til alle hvem som vant. Kjenner jeg Ea rett så har de ikke gått gjennom alle bidragene og gir det til en eller annen tufs. Og ja, jeg mener at mitt sporting lag som bare består av folk som ble kjøpt eller solgt i løpet av 2011 burde vinne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Var vel flaks. Fant ut eg skulle kjøpe en pakke siden eg hadde over 70 tusen coins (wow ) Og kjøper somregel ikke pakker bortsett fra når det er HH. Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Var vel flaks. Fant ut eg skulle kjøpe en pakke siden eg hadde over 70 tusen coins (wow ) Og kjøper somregel ikke pakker bortsett fra når det er HH. Lucky Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har en Balotelli i form, hvor mye bør jeg selge han for? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 http://www.ultimatedb.nl/Default.aspx Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hahaha, noe artig skjedde nettopp. Satt å bydde på en spiller, så kom eg i en budkrig med en annen luring. Han byr hver gang det står "completing" på auksjonen i håp om at eg skal tro eg har vunnet. Eg byr rett etter eg ser at han byr, så siste gangen skjer det noe merkelig. Eg byr, pengene mine går ned, han venter heeeelt til siste mulige sekund før han byr, det står "completing" pengene mine blir grønne, pilen går opp og eg får de pengene eg har bydd tilbake, SAMMEN med spilleren. Fantastisk. Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Sitter å bygger et bundesliga lag og har kjøpt renato augusto på bay.leverkusen. Han havner i byttehaugen med et uhell og da jeg skal sende han til klubben trykker jeg feil og discarder han.. 6500 rett ned i dass. Vet dette ikke er mye coins men allikevel ganske irriterende. Endret 5. november 2011 av Zalm0n Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 6500 ikke mye coins? Jeg sitter med rundt 25k totalt! Det er umulig å tjene coins i markedet om dagen... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har litt over 100K nå, og en IF Walcott oppe til salgs, men er ikke lett å få solgt noe. Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er ikke så mye for de fleste på dette forumet, da jeg har sett at mange her inne kjøper pakker som bare det. Men det er ganske irriterende da jeg kunne brukt disse coinsa på andre spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå