Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han der franske duden i ea-podcastet irritrer meg. Høres ikke ut som han kan en dritt om fotball.

Btw, liker ikke at de bare skal kåre vinneren i generation contesten uten å gi beskjed til alle hvem som vant. Kjenner jeg Ea rett så har de ikke gått gjennom alle bidragene og gir det til en eller annen tufs.

Og ja, jeg mener at mitt sporting lag som bare består av folk som ble kjøpt eller solgt i løpet av 2011 burde vinne. :)

Lenke til kommentar

Hahaha, noe artig skjedde nettopp. Satt å bydde på en spiller, så kom eg i en budkrig med en annen luring. Han byr hver gang det står "completing" på auksjonen i håp om at eg skal tro eg har vunnet. Eg byr rett etter eg ser at han byr, så siste gangen skjer det noe merkelig.

Eg byr, pengene mine går ned, han venter heeeelt til siste mulige sekund før han byr, det står "completing" pengene mine blir grønne, pilen går opp og eg får de pengene eg har bydd tilbake, SAMMEN med spilleren. Fantastisk.

Lenke til kommentar

Sitter å bygger et bundesliga lag og har kjøpt renato augusto på bay.leverkusen. Han havner i byttehaugen med et uhell og da jeg skal sende han til klubben trykker jeg feil og discarder han.. 6500 rett ned i dass. Vet dette ikke er mye coins men allikevel ganske irriterende.

Endret av Zalm0n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...