Teipball Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hm. Jeg bruker Maggio(RM, Napoli,Italia) på mitt lag som back i 4-2-3-1. Formasjonen stemmer og har blir linka opp mot Hamsik(Napoli/Slovakia), De Rossi(Roma, Italia) og Mexes (Milan, Frankrike). Alle Serie A. Han får da 7 i chemistri. Det er da ikke mulig å få inn en napoli-spiller til og han vil øke? Siden han går mer opp enn Sturridge, så er det kanskje mulig at han gå opp mer? Mener at Maggio har back som andre formasjon, Sturridge har kanskje ikke det på RW. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Var det igår en fikk den månedens gratis pakker for de som forhåndsbestilte? For eg fikk bare 1 pakke, og eg skal ha 3. FU EA. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 I dag. Fra og med kl 02 eller noe tror jeg. Jeg fikk mine i dag tidlig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, var gjerne inatt. Men fikk bare en uansett. Makan til gjerrigknarker. Lenke til kommentar
daanielb Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hadde 300k. Etter sikkert å ha brukt rundt 100k, se hvem som dukket opp: og for de som ikke tror meg; Her er Chelsea laget med Ronaldo. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#eRzjLpmNbbRw9 Fucking awesome! Har sikkert brukt rundt 500k totalt og beste jeg har fått er Xavi Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, var gjerne inatt. Men fikk bare en uansett. Makan til gjerrigknarker. Har du snakka med EA? Det har skjedd meg flere ganger når jeg har kjøpt pakker at jeg ikke har fått pakka osv, men allikevel blitt trekt i MS points. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Får ta å prøve det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Forresten, noen veit om det er mulig å få 9 i chemistri for en spiller hvis han ikke spiller i sin naturlige posisjon? Ikke helt sikker på om man kan få 9, men jeg bruker Maicon på VB og han har 7 i chemistry, og da har jeg Lucio ved siden av han også. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 noen andre som ikke får spilt kamper online? Er inne på UT, kan skifte lag og søke og alt, men når jeg trykker på tournament så klikker det for den??den henger seg opp..har slått av og på minst 10 ganger nå..what to do?? Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 noen andre som ikke får spilt kamper online? Er inne på UT, kan skifte lag og søke og alt, men når jeg trykker på tournament så klikker det for den??den henger seg opp..har slått av og på minst 10 ganger nå..what to do?? Jeg har nøyaktig det samme problemet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 TheRealGraoully aka Christophe Labrune har skrevet litt om det på twitter. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Link ! har samme problemet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Here you go: https://twitter.com/#!/TheRealGraoully Kan ta noen sitater: TheRealGraoully Christophe LabruneAnd for the end of match disconnect...we're getting more router info and are trying to piece something together that will help you. TheRealGraoully Christophe Labrune Tournament issue is getting fixed, was a pb in the dynamic content. Should be good within the hour. TheRealGraoully Christophe Labrune All - looks like FUT is having issues, esp with tournaments. Looking into it. Update: TheRealGraoully Christophe LabruneTournament issue should be fixed in FUT. 2 minutes ago Har forresten en Tarik Elyounoussi om noen lager noe norskt lag og trenger han. Endret 1. november 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 TOTW (SUB) GK - Stuttgart's Sven Ulreich (SUB) LB - Dundee's Paul "I dig the Dixie Chicks" Dixon (SUB) LM - Newcastle's Jonas Gutierrez (SUB) LM - Pana's Sebastian "There's your Greek IF" Leto (SUB) RW - Arsenal's Theo "No room in the TOTW starting eleven?!" Walcott (SUB) ST - Benfica's Rodrigo (SUB) Spartak Moskva's Emmanuel "I'm not a Adidas" Emenike GK - Sochaux's Teddy Richert RB - Real Madrid's Sergio Ramos CB - Twente's Douglas CB - Bremen's Naldo (and Ramos was RB) LM - Tottenham's Gareth Bale "Et Sébastien" CM - Milan's Antonio Nocerino CAM - Bologna's Gaston "Pasta" Ramirez CAM - Genk's Kevin De Bruyne CF - Santos' Neymar (rated 87) ST - Arsenal's Robin van Persie (rated 88 ST - Newcastle's Demba Ba (rated 84) Mange veldig gode spillere her. Ramos blir mest sannsynelig endret til CB, siden det er der han har spilt de siste kampene. Skulle ønske jeg klarte å tjene coins, for har veldig lyst på gode spillere. Funker 59th for noen for tiden, eller er det en annen måte man (ærlig) tjener coins? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Tviler på Ramos blir CB, Lahm har spilt LB for Bayern i en årrekke og han er fremdeles RB. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 @TheRealGraoully Will you please change Ramos position? He has been CB last 5 games or so. @addepr0 looking into it De bytter nok. Lugano ble satt som RB da de trodde han hadde spilt der, før det viste seg at han hadde spilt CB i en 3 back-linje. Så De bytter nok Ramos over også. Det som blir spennende er å se om de tar ned farta hans, noe som vil vise nok engang hvor idiotiske EA er når det kommer til slike ting. Lugano ble satt opp rundt 20 fart-poeng når han ble byttet fra CB til RB, noe som er helt vanvittig tåpelig. En spiller er like rask om han spiller som CB, RB eller ST. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Farten er noe som er merkelig på Fifa 12, ser mange spillere med 30 i pace og likevel tar de igjen spillere som Walcott og Ronaldo. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Må tenke på at når du springer med ball går farten ned da Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Bruk høyrespak og "rykk" fra dem. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Minner for siste gang på FIFA Ultimate Team cup med 5K coins i buy inn på xbox. ATM er det mulig å vinner 20K coins, hvis flere blir med øker premien naturlig nok med 5K for hver person. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1388172&pid=18525746&st=0entry18525746 Turneringen starter i morgen torsdag, så siste sjans for å være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå