SniKaZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Så det vil si at jeg kan delta i bronse turneringer med lag der alle er 99 da? sånn visst jeg legger nok tid i det? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Trøtt som jeg er, forsto jeg ikke spørsmålet helt. Men alle spillerne beholder nøyaktig de samme statsene uansett hvor mye du trener de. Du kan trene spillerne dine midlertidig med training cards, men effekten forsvinner etter en kamp. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Trøtt som jeg er, forsto jeg ikke spørsmålet helt. Men alle spillerne beholder nøyaktig de samme statsene uansett hvor mye du trener de. Du kan trene spillerne dine midlertidig med training cards, men effekten forsvinner etter en kamp. Ååja. Trodde endringen var konstant jeg Da vet jeg at jeg ikke skal bruke penger på det hvertfall!! Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvordan mottar dere pakkene før spillet har kommet ut? Har kjøpt men ikke på EA sine sider. Står at jeg må kjøpe spillet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du logger deg inn på FUT web appen. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du logger deg inn på FUT web appen. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team Gjort det. Så kommer dette... Welcome! It looks like you do not have a FIFA Ultimate Team. Join the community of millions--Manage and Share your squad with friends, Auction Anywhere you connect to the web, and Open Packs for chances at Team of the Week Players! Here's how to get started: Step 1 Buy a copy of FIFA 12. Step 2 Create your first team on: Step 3 Refresh your browser and play! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Japp. Det er riktig det som står der. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Må være trøtt eller noe, men forsto ikke helt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Start price 150. Buy now 150. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ser den nå. Ga forresten opp å selge bronsjespillerne. Discarda alle, egentlig ikke lurt i det hele tatt. Men orka rett og slett ikke legge de ut gang på gang. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå holder jeg på å lage et rent tippeligalag.. Helt decent i begynnelsen, men blir vel et Barcelona Klasse lag etterhvert.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Facinerende å se hvor langt enkelte på EA-forumet har kommet. Skjønner ikke at det er mulig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Mange som har juksa på PS3. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 hvordan vet du deT? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det bare å se rundt på diverse sider. De har flyst av kontoer og har laget UT på alle. Når du sitter med rundt 30 kontoer har du mange pakker du kan åpne og mange penger å tjene. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 men det er jo lov med flere kontoer. så da er det vel ikke juks... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ikke direkte juks nei, men allikevel. Det er en av grunnene til at sikkert mange har fått mye penger allerede. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 * Konkuranser for over 500,000 coins Noen som veit noe mer om dette? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ganske smart igrunn.. Hvis man gidder å lage så mange kontoer. Det gidder ihvertfall ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå